English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز خبر داد:

استقرار پلیس در مناطق پر تردد اهواز

سرهنگ حسنوند از استقرار پلیس در نقاط دارای آمد و شد سنگین در روز اول مهر و تلاش برای عادی شدن رفت و آمد دانش آموزان و شهروندان خبر داد.

استقرار پلیس در مناطق پر تردد اهواز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به وضعیت ترافیک اول مهرماه در مناطق مختلف کلانشهر اهواز گفت: از قبل پیش‌بینی رفت و آمد زیادی در سطح شهر داشتیم و این اتفاق رخ داد و شاهد شدآمدی نسبی صبحگاهی بودیم.  صبح امروز شاهد بار ترافیکی در بلوار گلستان، خیابان چمران، بلوار ساحلی غربی در محدوده کیانپارس، بلوار و میدان جواد الائمه پادادشهر اهواز، خیابان کمپانی، بلوار انقلاب و میدان ساعت بودیم.

وی با بیان اینکه پلیس با همه توان نیروی انسانی و خودرویی در نقاط دچار ترافیک استقرار پیدا کرد، افزود: در مرکز رفتارنگاری نیز تصاویر را پایش کردیم و از ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه شاهد بار شدآمدی بودیم، اما پس از آن شرایط به حالت عادی برگشت و مشکلی در شهر نداشتیم.  در زمان بازگشت دانش‌آموزان نیز گروه‌ها در نقاط مختلف مستقر و پایش تصویری هم انجام شده است تا رفت و آمد بدون حادثه انجام شود.

سرهنگ حسنوند عنوان ادامه داد: یکی از کار‌ها برای مدیریت شدآمد، راه‌اندازی سامانه سپند است و سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز اقدمات زیادی در این زمینه انجام داده است و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو زیر نظر این سامانه قرار گرفته است، اما حدود یک هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگر باید افزوده شود که اگر این اتفاق بیفتد جابه‌جایی دانش‌آموزان ساماندهی می‌شود و از گره‌های شدآمدی، انسداد مسیر و پارک دوبل جلوگیری می‌شود و نارضایتی کمتر خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با تاکید بر رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: انتظار می‌رود رانندگان قبل از رانندگی، عیب و نقص فنی و دیگر نکات ظاهری و فنی خودرو را مد نظر قرار دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی می‌گوید: رانندگان سرویس مدارس برای سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان عجله نکنند و دانش‌آموزان حتما کمربند ایمنی ببندند. رانندگان اجازه ندهند دانش‌آموزان از پنجره خودرو بیرون بیایند و از سمت راست خودرو پیاده شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه