English

تیشه فلرهای نفتی به ریشه گاز

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستم شخصا جمع آوری فلر‌های نفتی را پیگیری کند، زیرا ۵ میلیارد دلار گاز از این طریق سوزانده می‌شود.

تیشه فلرهای نفتی به ریشه گاز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گازهای همراه نفت در اهواز از گذشته یکی از مشکلات اساسی زیست‌محیطی و آلودگی هوا بوده و وزارت نفت ملکف به جمع‌آوری فلرهای نفتی در محدوده شهر اهواز بوده است، اما این فرآیند با کندی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فلرهای نفتی سراسر ضرر هستند، افزود: با فعالیت این فلرهای نفتی ما در حال سوزاندن ۵ میلیارد دلار گاز هستیم، در حالی که می‌توان این گازها را به خوراک اصلی  پالایشگاه‌ها تبدیل کرد.

موسوی زاده با اشاره به اینکه دود ناشی از سوختن این فلرها، آلودگی زیست محیطی جدی برای مردم اهواز ایجاد کرده است، ادامه داد: چرا مردم اهواز باید بیشتر روزهای سال با هوای ناسالم مواجه باشند و این هوا بر سلامتی، زندگی، کسب کار و تحصیل مردم تاثیر مستقیم بگذارد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند جمع‌آوری فلرهای نفتی حاشیه اهواز ۴۰ درصد تا کنون پیشرفت داشته و به همین علت در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستم به دلیل اهمیت بالای موضوع شخصا دستور تسریع این فرآیند را به وزارت نفت صادر ‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه