English

راه‌اندازی رشته حمل‌ونقل برای نخستین بار در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در آیین راه‌اندازی رشته تحصیلی حمل‌ونقل مطرح کرد: راه‌اندازی رشته حمل‌ونقل بستری برای اشتغال و درآمدزایی دانش آموختگان هنرستان‌هاست.

راه‌اندازی رشته حمل‌ونقل برای نخستین بار در خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در آیین راه‌اندازی رشته تحصیلی حمل‌ونقل در هنرستان فنی‌وحرفه‌ای خوارزمی اهواز اظهار کرد: استان خوزستان به واسطه حمل سالیانه افزون بر ۴۶ میلیون تن کالا و حمل‌ونقل و جابه‌جایی بیش از ۶ میلیون مسافر از قطب‌های حمل‌ونقل کشور محسوب می‌شود. 

وی افزود: خوزستان در حوزه حمل ونقل کالا صاحب رتبه دوم کشور است و در حوزه حمل‌ونقل مسافر دارای رتبه ششم کشور است از این رو خوزستان با چنین ظرفیتی که به خاطر وجود صنایع متعدد ایجاد شده است، نیازمند راه‌‎اندازی رشته‌های تخصصی در حوزه حمل‌ونقل است.

جولانژاد بیان کرد: در همین راستا با تلاش‌های همکارانم در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و به منظور عملی کردن چرخه حمل‌ونقل در استان، این رشته برای اولین بار در هنرستان خوارزمی اهواز راه‌اندازی شد تا بسترهای لازم برای اشتغال و درآمدزایی برای دانش آموختگان هنرستان‌ها هموار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه