English

اجرای بیش از ۲۷۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در کارگاه‌های محیط واقعی کارخوزستان

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، از اجرای ۲۷۲ هزار و ۴۵۳ نفر ساعت آموزش در کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار در شش ماهه سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از 272 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در کارگاه‌های محیط واقعی کارخوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، رضا نیسی، معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقاء مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شاغلین و جویندگان کار طراحی شده و استفاده از محیط واقعی کار این امکان را می‌دهد که آموزش‌ها به شیوه‌ای کاربردی و عملی صورت گیرد.

نیسی به اهمیت آموزش‌های مهارتی در بهبود وضعیت اشتغال در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در شرایط کنونی که بازار کار نیاز به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دارد، برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار کمک کند. ما به دنبال این هستیم که متقاضیان کار، مهارت‌هایی را فرابگیرند که مستقیماً با نیازهای فعلی بازار کار هم‌راستا باشد.

نیسی افزود: دوره‌های آموزش مهارتی در کارگاه‌های محیط وافعی کاربا همکاری کارفرمایان طراحی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که مهارت‌های آموزش داده‌شده کاملاً متناسب با نیازهای بازار کار است.

وی ادامه داد: فراگیری مهارت در این کارگاه‌ها به افراد کمک می‌کند تا تجربه عملی و مهارت‌های لازم را کسب کنند که به افزایش شانس اشتغال و موفقیت در بازار کار می‌انجامد.

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان از کلیه جوانان و کارجویان خواست تا با شرکت در دوره‌های آموزشی این اداره، به توانمندسازی خود بپردازند و با مهارت‌آموزی، فرصت‌های شغلی بهتری برای خود ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه