English

جهانگیری در وزارت کشور

نظرسنجی ها حاکی از مشارکت بالای مردم دارد/خبر اخراج نمایندگان روحانی از شعبات اخذ رای شایعه است

جهانگیری گفت: خبر اخراج نمایندگان ستاد روحانی از برخی از شعبات اخذ رای تکذیب می شود.

نظرسنجی ها حاکی از مشارکت بالای مردم دارد/خبر اخراج نمایندگان روحانی از شعبات اخذ رای شایعه است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از روزهای تاریخی ملت ایران به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است. مردم حضورشان در انتخابات برای ایران تعیین کننده است و همان طور که رهبری گفتند هر کسی هم نظام را قبول ندارد برای امنیت ایران به پای صندوق های رای بروند.

وی افزود: مطمئنا آرامش و امنیت انتخابات و قانون مداری پیش نیازهای جدی است و از امروز رقاب ها تمام شده و در قالب رفاقت برای همکاری بیشتر و خدمت برای ایران تلاش کنیم. امیدواریم انتخابات باشکوهی داشته باشیم که موجب سربلندی ایران شود.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: وزارت کشور به عنوان مسوول انتخابات رای مردم را امانت الهی می دانند که باید محافظت می کنند. شورای نگهبان حضور قوی و نظارت جدی دارد. هماهنگی خوبی بین وزارت کشور و شورای نگهبان است. همه به این بلوغ رسیده ایم که آنجه از صندوق در می اید باید به ان پایبند بود.

وی در مورد اخراج نماینده های روحانی در شعبات رای گیری گفت: این خبر شایعه است و دستگاه های مجری و ناظر باید مر قانون را رعایت کنند.

جهانگیری در مورد حضور مردم گفت: نظرسنجی ها نشان از مشارکت بالای مردم است و این یکی از انتخابات مهم و پرشور کشور است و چون مردم ما دقیق و زمان شناس هستند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه