English

پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام است

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام است.

پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام است

به گزارش خبرگزاری موج، ساختمان ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق امروز ۵ آذرماه حضور معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و جمعی از مسوولین کشوری و لشکری مستقر در خراسان جنوبی افتتاح شد.

امیر سرتیپ دوم ابوالفضل سپهری‌راد، معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ماموریت و وظایف پدافندهوایی‌ اظهار کرد: اساس حرکت و موتور محرکه نیروهای مسلح روحیه ایمانی است.

وی با اشاره به اینکه این روحیه که در هیچ یک از معادلات دنیا محاسبه نشده و پایه این محاسبه به دوران بعد از جنگ تحمیلی برمی‌گردد، افزود: از آن زمان روحیه شجاعت، از خودگذشتگی و ایمان به محاسبات ارتش‌های دنیا افزود شد که اینها گفته‌ها به صورت مستند و مکتوب موجود است.

همچنین معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق بازدید کرد و ضمن حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه گفت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام است.

سپهری‌راد اظهار کرد: پدافند هوایی امروز به اذعان و اعتراف همه مسوولان نیروهای مسلح از توانمندی و دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه دفاعی برخوردار است.

وی یادآور شد: این توانمندی و دستاوردهای پدافند هوایی مرهون تلاش و مجاهدت کارکنان خدوم این نیرو در راستای بومی‌سازی سامانه‌های مختلف پدافندی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه