English

برنامه های سفر جهانگیری به هرمزگان اعلام شد

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان صبح امروز وارد بندرعباس شد.

برنامه های سفر جهانگیری به هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان  هرمزگان صبح امروز وارد بندرعباس شد.

 وی  در این سفر دو روزه، ضمن دیدار عمومی با مردم منطقه محروم کوشا احمدی در شهرستان حاجی آباد، ۱۲۰۰ طرح اشتغال زایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.

حضور در جلسه شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی این استان و بررسی مشکلات و مسائل فراروی کار آفرینان استان و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه برنامه دیگر روز اول سفر جهانگیری به استان هرمزگان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین در دومین روز از این سفر ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان، پروژه آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی هرمزگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک استان، مجتمع کشتی سازی و تاسیسات آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر خواهد بود.

بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به صنایع استان هرمزگان، کرمان و یزد از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر معاون اول رییس جمهور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه