English

لاریجانی خبر داد؛

روحانی نامه‌ای به مقام رهبری در اعتراض به ضرورت ارائه گزارش به مجلس داد

آنطور که من شنیدم آقای روحانی نامه‌ای به مقام رهبری در اعتراض به ضرورت ارائه گزارش به مجلس دادند و ایشان هم آن را به شورای حل اختلاف قوا ارجاع دادند که در آنجا رسیدگی شود.

روحانی نامه‌ای به مقام رهبری در اعتراض به ضرورت ارائه گزارش به مجلس داد

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی  در واکنش به درخواست محمدرضا صباغیان برای ارائه گزارش دولت، وزرا و رئیس جمهور در مجلس اظهار کرد: هیات رئیسه نامه رسمی به رئیس جمهور و وزرا داده که گزارش خود را ارائه کنند. ما کار خودمان را انجام دادیم و اینکه آقایان در رسانه‌ها چیزی می‌گویند، بحث دیگری است.

وی افزود: آنطور که من شنیدم آقای روحانی نامه‌ای به مقام رهبری دادند و ایشان هم آن را به شورای حل اختلاف قوا ارجاع دادند که در آنجا رسیدگی شود.

رئیس مجلس تاکید کرد: ما تقاضای اینکه دولت باید مطابق آیین‌نامه گزارش ارائه کند را داده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • آرامی

    کاشکی گزارش.ریال به ریال بودجه وخرج کرد همه قوا ودستگاهها در سایت ها منتشر می شد .تا همه نظر بدن و بودجه.های تلف شده وحیف ومیل شده شناسایی شه.واز اتلاف بودجه.جلو گیری شه.وتحت کنترل باشه.

  • همت

    اگه از همه گزارش بگیرن بررسی کنن حسابدار بی طرف حساب کتاب کنه پولها وارزها گم نمیشن.پروژه ها متاسفانه به بستگانشون میدن واقعا وجدان شریف است.اما مسعولان ما ندارن.

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه