English

آصفری در گفتگو با موج:

برگزاری انتخابات طی دو روز امکان پذیر نیست/ دولت توان آماده‌سازی زیرساخت انتخابات الکترونیک را ندارد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی زیرساخت‌های الکترونیکی شدن انتخابات فراهم نیست .

برگزاری انتخابات طی دو روز امکان پذیر نیست/ دولت توان آماده‌سازی زیرساخت انتخابات الکترونیک را ندارد

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد الکترونیکی شدن انتخابات 1400، اظهار داشت: دولت تاکنون نتوانسته امکانات و تجهیزات الکترونیکی شدن انتخابات را فراهم نکرده است .

وی ادامه داد: از طرفی هم زیرساخت های لازم برای ایجاد پهنای باند در برخی مناطق از کشور برای برگزاری انتخابات آنلاین وجود ندارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث سلامت انتخابات هم موضوع مهمی است و شورای نگهبان همواره به دنبال صیانت از آرای مردم و نظارت بر انتخابات است و تا زمانی که برای شورای نگهبان محرز نشود که زیرساخت های انتخابات الکترونیک فراهم است، قطعاً انتخابات به این صورت برگزار نخواهد شد.

آصفری گفت: باید در وهله اول زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم شود تا امکان تقلب وجود نداشته باشد .

وی بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا در کشور پیشنهاد ما این است که دولت شعب های اخذ رای را افزایش دهد تا شاهد تجمع مردم نباشیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات 1400 طی دو روز، خاطرنشان کرد: بعضا مطرح می شود که انتخابات طی دو روز برگزار شود که اصلا چنین چیزی ممکن نیست و طبق قانون نمی توان چنین کاری انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه