English

جبار کوکی نژاد در گفتگو با خبرگزاری موج:

طرح صیانت می‌تواند بدون لحاظ کردن نظر مرکز پژوهش‌های مجلس به تصویب برسد/ هنوز طرح صیانت نهایی نشده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: برای تصویب طرح صیانت نیاز به لحاظ کردن اشکالات مرکز پژوهش‌های مجلس نیست.

طرح صیانت می‌تواند بدون لحاظ کردن نظر مرکز پژوهش‌های مجلس به تصویب برسد/ هنوز طرح صیانت نهایی نشده است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح صیانت در کمیسیون ویژه، گفت: هنوز تعیین تکلیف این طرح در کمیسیون مشترک نهایی نشده و بعضا اخبار منتشر شده برای اجرا و نهایی شدن این طرح کذب است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح صیانت مشمول اصل ۸۵ قانون اساسی شد، افزود: بر اساس این اصل، نیازی به بررسی و تصویب طرح در صحن علنی مجلس نیست و با تصویب آن در کمیسیون ویژه، می‌توان طرح را به شورای نگهبان ارسال کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، درباره برخی انتقادها نسبت به عدم توجه به ایرادات مرکز پژوهش‌های مجلس در بررسی طرح صیانت، تاکید کرد: برای تصویب طرح صیانت نیاز به لحاظ کردن اشکالات مرکز پژوهش های مجلس نیست و اعضای کمیسیون می‌توانند بدون اعلام نظر مرکز پژوهش‌ها این طرح را به تصویب برسانند.

 

بیشتر بخوانید:

جلسات کمیسیون صیانت علنی خواهد بود

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند قانون است، افزود: باید در حوزه فضای مجازی قوانینی اتخاذ شود تا بتوان کنترلی بر شبکه‌های بیرونی داشت؛ این روندی است که در همه جای دنیا مرسوم بوده و ما نیز باید چنین قوانینی داشته باشیم اما نباید این قوانین محدودکننده باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: قوانین اتخاذ شده باید در راستای برخورد با افرادی باشد که خلاف امنیت ملی ما اقدام کرده یا مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: طرح صیانت به دنبال ایجاد مشکل در روند کسب و کارها نیست و خللی به آن وارد نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه