English

سجادی در حاشیه هیات دولت:

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی در حال تصمیم‌ گیری است

وزیر ورزش و امور جوانان گفت: ما جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال داشتیم و آنها برای انتخاب سرمربی در حال تصمیم‌گیری هستند و اختلافی در این راستا وجود ندارد.

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی در حال تصمیم‌ گیری است

به گزارش خبرگزاری موج، حمید سجادی وزیر امور ورزش و امور جوانان صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: برداشت اقبال عمومی مردم از فوتبال ما منطقی است و با فراز و فرودهای آن آشنا هستند.

وی افزود: الحمدالله فوتبال ما رو به رشد بوده و فوتبال توسعه‌یافته‌ای داریم؛ اما در کنار آن با توجه به شرایط خاص فدراسیون باید کمک کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

وزیر ورزش و امور جوانان تصریح کرد: ما جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال داشتیم و آنها برای انتخاب سرمربی در حال تصمیم‌گیری هستند و اختلافی در این راستا وجود ندارد. نمی‌توانم نظر فنی بدهم که در دوران تیم ملی تعویض سرمربی جایز هست یا نیست. ما مسئولیت‌ها را تفویض کردیم.

سجادی بیان کرد: ما دوست داریم از ظرفیت‌های برگزاری مسابقات در قطر استفاده کنیم، نه به این منظور که قطر در همسایگی ما است. ما زوایای مختلفی برای همکاری داریم و فارغ از اسم جام جهانی، هر رویداد جهانی منجر به تعامل فرهنگی می‌شود. درواقع کار اجرایی مشکل دارد و ما سعی داریم مشکلات را برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه