English

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور :

دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده از گذشته است

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: روند همکاری و همگرایی خوبی بین معاونین پارلمانی با یکدیگر و با نمایندگان مجلس آغاز شده و امیدوارم با قوت هرچه بیشتر ادامه یابد.

دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده از گذشته است

 به گزارش خبرگزاری موج، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور انتظار دارد سوالات و ابهاماتی که از سوی نمایندگان مطرح می‌شود بلافاصله مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ مناسبی به افکار عمومی داده شود.

سید محمد حسینی در بیست و یکمین جلسه شورای معاونان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با قدردانی از زحمات و فعالیت‌های ارزشمند آنان گفت: در ۱۶ ماه گذشته تلاش شد تا همگرایی و تعامل حداکثری بین دولت و مجلس که در دوره گذشته به شدت آسیب دیده بود، احیا و تقویت شود.

معاون رئیس جمهور ایجاد تعامل با نمایندگان بر مبنای دوستی و همکاری متقابل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بر این باوریم که با تعامل متقابل و همدلی بر مبنای دوستی و رفاقت با نمایندگان مجلس که دغدغه مشکلات مردم و پیشرفت کشور را دارند، می‌توان بسیاری از امور را بخوبی پیش برد و بی تردید با توجه به تجربیات گذشته، رفتاری خارج از این چارچوب نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برسد.

حسینی گفت: همواره خود را بدهکار نظام می‌دانم و بر این اعتقاد هستم که مسئولیت بار امانتی است که بر عهده ما گذاشته می‌شود که باید آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: روند همکاری و همگرایی خوبی بین معاونین پارلمانی با یکدیگر و با نمایندگان مجلس آغاز شده و امیدوارم با قوت هرچه بیشتر ادامه یابد.

حسینی اظهار داشت: جایگاه معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور اثر بخشی هر بخش بیشتر آن باید ارتقا یابد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است طبیعتا نمایندگان انتظار دارند که اقدامات بیشتری از طرف دستگاههای اجرایی در حوزههای انتخابیه شان انجام شود لذا معاونان امور مجلس کار سختی در پیش دارند اما با درک مشترک از امکانات کشور و تعامل و دوستی می توان امور را مدیریت کرد.

حسینی گفت: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است. رئیس جمهور انتظار دارد سوالات و ابهاماتی که از سوی نمایندگان مطرح می شود بلافاصله مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ مناسبی به افکار عمومی داده شود لذا باید تلاش کرد تا قبل از اینکه این گونه سوالات به صحن علنی مجلس راه یابد در تعامل و گفتگو با نمایندگان نسبت به حل و فصل آن اقدام کرد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با قدردانی از انسجام و همگرایی مفیدی که در جریان استیضاح وزیر صمت شکل گرفت، اظهار داشت: بسیاری بر این اعتقاد بودند که تلاش معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در جریان استیضاح فاطمی امین به جایی نخواهد رسید اما با برنامه ریزی و تقسیم کار توانستیم بسیاری از نمایندگان را با فعالیتها و دستاوردهای وزارت صمت آشنا کرده و اعتماد مجدد آنان را جلب کنیم.

حسینی در بخش دیگری است سخنان خود با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر عباس شیبانی گفت: متاسفانه در معرفی شخصیت‌ها و مدیرانی که بدون هیاهو در کمال ساده زیستی وظایف انقلابی خود را انجام می دهند و مشغول خدمت و مجاهدت هستند کوتاهی شده و اقدامات چندانی انجام نشده است.

وی ادامه داد: مرحوم شیبانی می تواند الگویی برای مدیران کشورمان باشد. مرحوم شیبانی همواره در رکاب امام راحل و رهبری عزیز بوده است و هیچگاه از مسیر راستین انقلاب منحرف شد.

حسینی گفت : مرحوم شیبانی با اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مناصب بالای نظام، حضور داشت اما هیچگاه دلبسته و شیفته امکانات مادی اغوا کننده ای که مربوط به این حوزه ها است، نشد. مرحوم شیبانی انسانی وارسته و پاکباخته بود که درکمال ساده زیستی در مسیر نهضت اسلامی و انقلاب انقلاب اسلامی قرار داشت و در این راه به راحتی از اعتبار و حیثیت خود نیز هزینه کرد و امروز وظیفه داریم که این شخصیت مجاهد فی سبیل الله را برای نسل جوان و مردم معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه