English

رییس‌جمهور در جمع مردم کردستان:

۵ هزار کارگاه و کارخانه به تولید در دولت فعلی بازگشته‌اند

رئیس جمهور در جمع مردم کردستان تأکید کرد: بسیاری از مردم دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده‌اند و فهمیده‌اند آمریکایی‌ها عامل اصلی حملات صهیونیست‌ها و مدعیان حقوق بشر خودشان دشمنان اصلی حقوق بشر هستند.

۵ هزار کارگاه و کارخانه به تولید در دولت فعلی بازگشته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت به استان کردستان ، در جمع اقشار مختلف مردم سنندج حاضر شده بود.

وی اظهار داشت که در این چهل ساله، بسیاری از مردم دنیا به حقانیت موضع جمهوری اسلامی پی برده‌اند و فهمیده‌اند که آمریکایی‌ها عامل اصلی حملات صهیونیستی هستند و مدعیان حقوق بشر نیز دشمنان اصلی حقوق بشر هستند.

رئیسی با بیان اینکه کردستان همواره به عنوان استانی مقاوم در مقابل دشمنان حفظ شده است، افزود که مردم بیدار و با بصیرت کردستان در برابر شعارهای توخالی و تجزیه‌طلبان ایستادگی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: اولویت ما در استان کردستان، بومی‌گزینی است و در این سفر بیش از ۵ هزار مسکن بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس‌جمهور افزود: در سفر دوم، بهره‌برداری از برخی از طرح‌ها از جمله راه‌آهن همدان-سنندج صورت خواهد گرفت و ۳۰ هزار زمین و مسکن در استان فعال شده است و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اگر فردی در استان دارای شرایط باشد، چرا از بیرون استان برای کار استفاده شود، به همکاران در سازمان‌ها و ادارات توصیه کرد به رفع مشکلات مردم بپردازند و به آنها توجه کنند. رئیسی اظهار داشت: بیش از ۵ هزار کارگاه و کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را در این دولت به تولید بازگردانده‌ایم.

او افزود: طبق آماری که از استانداری گرفته‌ایم، در استان کردستان، نسبت به ۱۰ سال گذشته، آمار بیکاری کاهشی است.

رئیسی با بیان اینکه از سفر قبل تا این سفر ۳۵ هزار میلیارد تومان کار توسعه‌ای و طرح‌های مختلف در استان انجام شده است، افزود: مسئله اول دولت، معیشت و زندگی مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه