English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

پرداخت منابع اشتغال‌زایی محدودیتی ندارد

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: هیچ محدودیتی در پرداخت منابع مورد نیاز برای ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم وجود ندارد.

پرداخت منابع اشتغال‌زایی محدودیتی ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه اقتصادی و اشتغال در اردبیل، اظهار داشت: از محل سفر رئیس جمهور قرار بود ۹ هزار میلیارد تومان منابع بانکی به عنوان تسهیلات حمایتی به طرح‌های تولیدی اختصاص یابد که تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان از این منابع تأمین شده است.

وی معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل را موظف کرد تا با تشکیل جلسه نسبت به پرداخت تعهدات بانکی اقدام کرده و در کوتاهترین زمان سه هزار میلیارد تومان مابقی نیز از سوی بانک‌ها پرداخت شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به تمام تعهدات سفر خود در حوزه اقتصادی به شایستگی عمل کرده و تاکنون در اکثر استان‌ها تا ۹۰ درصد تعهدات در این بخش عملیاتی شده است.

منصوری گفت: اشتغال یک میلیون نفر در این دولت به معنای حقیقی و بر اساس مستندات تحقق یافته و بانک‌های عامل به پرداخت منابع برای طرح‌های اقتصادی سرعت بیشتری دادند.

وی افزود: در دولت سیزدهم هیچ مانعی در مسیر انجام تعهدات حوزه اقتصادی، عمرانی و زیرساختی وجود ندارد و در دور دوم سفرها نیز مصوبات بسیار خوبی را در این بخش شاهد هستیم که در سفر به استان اردبیل نیز قطعا این کار با کیفیت و گستردگی خاص انجام خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ، خاطرنشان کرد: قرار است در ماه‌های آینده رئیس جمهور دومین سفر خود را به استان اردبیل انجام دهد که در کنار افتتاح پروژه‌های مهم و زیربنایی، برای توسعه و پیشرفت استان تصمیم‌گیری مناسبی نیز انجام می‌شود.

منصوری اضافه کرد: دولت صادق‌الوعده به همه تعهدات خود است و انگیزه کار و تلاش را در مدیران استانی و شهرستانی شاهد هستیم و قطعا با همراهی استاندار سختکوش این استان، بسیاری از کارها به سرانجام رسیده و پروژه‌های مهم و زیربنایی این استان نیز معطل تأمین اعتبار نخواهند شد.

وی اولویت اصلی را تکمیل و راه‌اندازی راه‌آهن، پتروشیمی، بیمارستان و طرح‌های حوزه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه سعی و اهتمام جدی داریم تا هر چه سریع‌تر با تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه