English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

باید مردم پای صندوق رای حضور پیدا کنند و به نامزد مطلوب رای بدهند

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مردم پای صندوق رای حضور پیدا کنند و به نامزد مطلوب رای بدهند تا او به مجلس برود و در مجلس اثرگذار باشد چراکه از ابزار اثرگذاری در کشور مشارکت در انتخابات و رای دادن به نامزد مورد علاقه است.

باید مردم پای صندوق رای حضور پیدا کنند و به نامزد مطلوب رای بدهند

حمیدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: باید بلوغ سیاسی و اجتماعی در کشور به گونه‌ی اتفاق بیفتد که بدانیم که اگر نسبت به هر فرآیندی اعتراض داریم، این اعتراض و انتقاد را با موثر بودن نشان دهیم و بدانیم که صرف نق زدن و در خانه نشستن و مشارکت نکردن در انتخابات هیچ مساله‌ای را حل نمی‌کند.

وی افزود: باید مردم پای صندوق رای حضور پیدا کنند و به نامزد مطلوب رای بدهندتا او به مجلس برود و در مجلس اثرگذار باشد چراکه از ابزار اثرگذاری در کشور مشارکت در انتخابات و رای دادن به نامزد مورد علاقه است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند عمومی کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی به سمت رشد و ارتقای کشور و امیدآفرینی و فزایندگی رای و مشارکت مردمی است و اگر می‌بینیم که اتفاقاتی از بُعد منفی در رسانه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، به این دلیل است که حرکت کشور به سمت پیشرفت بوده و دشمنان به دنبال آن هستند تا مشارکت مردم را کاهش دهند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: معمولاً می‌شود از میان افرادی که به عنوان داوطلب انتخابات مطرح هستند، فردی مورد نظر را نه صددرصد بلکه با درصدی پایین‌تر پیدا کرد؛ نمی‌توان این بهانه را پذیرفت  که چون هیچ کسی مورد علاقه و مطلوب من نبوده و فرد مورد علاقه من تائید صلاحیت نشده من در  امور کشور مداخله نمی‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس بیان داشت: حتماً افراد با روحیات و سلایق مختلف یک نوع مشابهتی با این افراد و نامزدها دارند و راهی هم غیر از این وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه