English

وزیر امور خارجه:

بزودی راهی پاکستان خواهم شد

وزیر امور خارجه ابراز داشت: متعاقب اتفاقات اخیر، بنده به زودی عازم پاکستان خواهم شد و آقای احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی هم عازم عراق می‌شوند.

بزودی راهی پاکستان خواهم شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز-یکشنبه- با تاکید بر اینکه امنیت را در دل سیاست همسایگی دیدیم ، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که دشمنان دوستی، صلح و امنیت منطقه را هدف قرار دهند.
وی  گفت: ما شاهد تحرکاتی تروریستی در اقلیم شمال عراق و کشور دوست و برادر پاکستان بودیم و با این دیدگاه که تروریست‌ها امنیت ایران و همسایگان را هدف قرار داده‌اند، نسبت به آنچه در بلوچستان پاکستان و اقلیم کردستان عراق اتفاق افتاد گفت وگوهای مثبتی را با مقامات آنها انجام دادیم.
وی ادامه داد: بنده به زودی عازم پاکستان خواهم شد و آقای احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی هم عازم عراق می‌شوند.
امیرعبداللهیان در ادامه تصریح کرد: در موضوع غزه و فلسطین نیز عمده کنشگران با نگاهی بر چندجانبه‌گرایی موضوع گفت وگوهای سیاسی را مد نظر قرار دادند و این موضوعی است که ایران از ابتدای بحران مطرح کرد که جنگ راه حل نیست و می‌تواند باعث افزایش ناامنی شود و در این شرایط همه ما از آن ضرر می‌کنیم.
وزیر امور خارجه با یادآوری اینکه  همه از امنیت در منطقه غرب آسیا، دریای سرخ و در جهان سود خواهیم برد، تاکید کرد: با گفت وگوهای چندجانبه گرایانه همه سود می‌برند و ایران یک کنشگر فعال در این زمینه است‌.

وی  با بیان اینکه  همانطور که دبیر کل سازمان ملل متحد در این خصوص گفتند، ۷ اکتبر در خلا رخ نداده است، گفت: ایران نیز به تلاش‌های خود برای حل بحران از طریق سیاسی و در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه