English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین کننده است

نماینده گرگان در مجلس با بیان اینکه نقش حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین کننده است و انقلاب اسلامی نیز در بالاترین حد به مردم حق انتخاب داده است، ادامه داد: هیچ حکومتی و کشوری به جز ایران اسلامی، اصل نظام یعنی جمهوری اسلامی و قانون اساسی خود را به رای مردم نگذاشته است.

حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین کننده است

غلامرضا منتظری نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان با ارتقای کارآمدی و رفع مشکلات و چالش‌ها نقش اصلی را در ایجاد امید و مشارکت مردم بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نقش حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین کننده است و انقلاب اسلامی نیز در بالاترین حد به مردم حق انتخاب داده است، ادامه داد: هیچ حکومتی و کشوری به جز ایران اسلامی، اصل نظام یعنی جمهوری اسلامی و قانون اساسی خود را به رای مردم نگذاشته است.

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم قدرت اصلی کشور هستند و حضور آنها در صحنه‌های مختلف همواره دشمنان را مایوس کرده است، متذکر شد: در حکمرانی مبتنی بر نظام اسلامی نقش مردم تعیین کننده است و البته کارنامه حکمرانی ایران اسلامی درباره توجه به رای مردم نیز درخشان است.

منتظری با توضیح اینکه باید برای مردم نقش حضور آنان تبیین شود و در این بار تلاش مضاعف شود، گفت: باید با جهاد تبیین جامعه به این فهم مشترک برسد که  راه اعمال خواسته‌ها و حل مشکلات کشور مشارکت و حضور در پای صندوق رأی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کانون حیات انقلاب اسلامی بوده و هستند و در ۴۵ سال گذشته  چون مردم هستند، انقلاب اسلامی پایدار است؛ زیرا حضور مردم ضامن بقای کشور و تامین‌کننده امنیت است، گفت: انقلاب اسلامی پرچمدار مردم‌سالاری دینی است و انتخابات دلیل و برهان قاطع مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه