English

یک نماینده مجلس در گفت وگو با خبرگزاری موج:

حداکثری حضور مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است، گفت: حضور حداکثری مردم در بحث تورم، گرانی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات تأثیرگذار است.

حداکثری حضور مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات باعث تقویت دولت، مجلس و به طور کلی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. با افزایش اقتدار، امنیت، تعامل بین‌المللی موقعیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد و قادر  به حل مشکلات به شیوه راحت‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در بحث تورم ، گرانی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات تأثیرگذار است به همین سبب دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس تأکید کرد: دشمنان به شکل‌ها و شیوه‌های گوناگون در حال طراحی برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات هستند. آنها قصد دارند که با عدم حضور مردم برای جمهوری اسلامی ایران به جای اقتدار، ضعف ایجاد کنند اقتصاد کشور را با مشکل روبرو کنند و با ایجاد توطئه از آن ضعف برای دست درازی به کشور استفاده کنند اما همیشه با شکست مواجه می‌شوند.

 زنگنه تصریح کرد: برای اینکه حضور گسترده مردم را در این مهم،  انتخابات پیش‌رو داشته باشیم باید دولت، مجلس و تمام نهادها با مردم صادق و گرمتر  باشند. مسائل را صادقانه با مردم  بیان کنند.

وی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیاز به حضور حداکثری کاندیدا دارد ما باید سعی کنیم تا جایی که ممکن است کاندیداهای متنوع با سلایق گوناگون در انتخابات داشته باشیم. افرادی که می‌توانند حضور و مشارکت حداکثری را بهتر معنا کنند. با ایجاد شرایط از آنها استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حرف اول و آخر ما در انتخابات حضور گسترده مردم است. مسئولان باید با مردم صحبت کنند. تمام امکانات خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند و شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهیا‌تر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه