English

معاون اول رئیس جمهور:

تورم خوراکی‌ها منفی شد

معاون اول رئیس جمهور از منفی شدن تورم خوراکی‌ها خبر داد.

تورم خوراکی‌ها منفی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور گفت: درحال حاضر در تمام ابعاد پیشرفت کشور کار می‌شود. مسکن، اشتغال و... پیشرفت داشته و بیکاری در بسیاری استان‌ها منفی شده است. این نتیجه بر اساس شعار رهبری مبنی بر تولید و مهار تورم به دست آمده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بهمن ماه تورم ما ۱.۴ شد که اتفاق بزرگی بود و تورم خوراکی ها نیز منفی شد درحالی که معمولا آخر سال خوراکی رشد زیادی دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به طرح کالابرگ گفت:،تاکنون نزدیک ۳۶ میلیون نفر با کالابرگ خرید کرده‌اند و امیدواریم با این بحث به سفره مردم به ویژه دهک‌های یک تا چهار کمک شود.

مخبر درباره بحث کاغذ نیز گفت: در مسئله کاغذ روی کارخانه‌های نیمه تعطیل که مشکل داشتند، کمک کردیم. پروژه‌های دیگری نیز درحال اقدام است. شوشتر نیز مشکلی با بانک داشت که درحال پیگیری هستیم.

محمد مخبر درباره اعتراض تولیدکنندگان دارو به عدم تعهد تامین اجتماعی اظهار کرد: دیروز یکی از کارهایی که کردیم همین بحث دارویار بود و ۲۰ همت (هزار میلیارد تومان) تخصیص داه شد که در همین یکی دو روزه به آنها داه خواهد شدو این بخش حل می‌شود.

وی درباره اقدامات دولت بیان کرد: کارخانه‌هایی که نیمه‌تعطیل بودند الان دارند با ظرفیت کامل کار می‌کنند. سرمایه در گردش مشکل داشت و تعمیراتی که روی کارخانه‌ها باید انجام می‌شد که همه این کارها در حال انجام است. کارها و پروژه‌های بزرگی هم در حال احداث است که آنها را هم پشتیبانی می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: کارخانه شوشتر مشکلی درباره روابظش با بانک داشت که آن را هم گفته‌ایم حل بشود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه