English

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

نباید از آسیب‌های اجتماعی غافل شویم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم و از سویی برای به نتیجه رسیدن نباید عجله داشته باشیم، چون تاثیرگذاری کار فرهنگی به زمان نیاز دارد.

 نباید از  آسیب‌های اجتماعی غافل شویم
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان، افزود: شورای فرهنگی عمومی یک قرارگاه فرهنگی بوده و ضمانت اجرای مصوبات آن، اقتدار شورا و پیگیری مطالبات است.

این مسئول گفت: در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی مسئله‌شناسی و بعد از آن، فرآیندهای لازم برای حل آن طبق چارچوب‌های تعیین شده انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های استانی طبق نیازهای استانی در شورا پیگیری می‌شود و اگر بودجه تعیین‌شده در مسیر درست صرف شود، نتیجه هم حاصل خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم و برای به نتیجه رسیدن نباید عجله داشته باشیم، چون تاثیرگذاری کار فرهنگی به زمان نیاز دارد.

خسروپناه تنها اولویت شورا را ستاد تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: برای اولین‌بار نقشه راه سند تحول آموزش در حال تدوین است که در گذشته توجه چندانی به آن نشده بود.

این مسئول در ادامه به پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات، یک پیروزی تمدنی شکل گرفت و رژیم صهیونیستی بیش از ۴ میلیارد دلار برای عملیات پدافندی هزینه کرد.

وی با بیان اینکه ۲۸ کشور از این رژیم حمایت کردند، گفت: ایران مقتدرانه توانست ۳۰۰ موشک و پهپاد را به سمت این کشور بفرستد که بیش از ۴۰ درصد آنها از سامانه پدافندی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

این مسئول با بیان اینکه هدف ایران وارد کردن آسیب جدی به تاسیسات رژیم صهیونیستی یا تلفات جانی نبود، خاطرنشان کرد: این اقدام ایران در حد یک سیلی زدن بود.

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه اقدام ایران صرفا یک پیروزی بزرگ نبود و ابعاد مختلفی دارد، گفت: در واقع ایران اقتدار علمی و فناوری خود را نشان داد و از همه مهم‌تر،‌ انجام این عملیات موجب انسجام‌بخشی در سطح کشور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه