English

فداحسین مالکی:

دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای بازکردن گره های اقتصادی انجام داد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای بازکردن گره های اقتصادی انجام داد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس در نشست خبری که با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور داشت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش، اظهار داشت: من توفیق داشتم که یک دهه با شهیدان سلیمانی و رئیسی همکاری و ارتباط داشته باشم،  معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا  به نحو صحیح موضوعات و مشکلات کشور را مرتفع کند.

وی افزود: طبق برنامه های صورت گرفته اولین توجه  ما به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

 

بیشتر بخوانید:

فداحسین مالکی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد

 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

مالکی تصریح کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه