English

تحلیل سرلشکر صفوی از عملیات وعده صادق،

صهیونیست ها به خوبی می دانند چه اتفاقی روی زمین افتاده است!

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تحلیل عملیات وعده صادق گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها به خوبی می دانند چه اتفاقی روی زمین رخ داده است.

صهیونیست ها به خوبی می دانند چه اتفاقی روی زمین افتاده است!
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که در دانشگاه دافوس سپاه برگزار شد گفت: اعتقاد من این است که خون بیش از یکصد هزار شهید و مجروح فلسطین و غزه و این شهدای کنسولگری و دیگر شهیدانی که در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسیده‌اند به حول و قوه الهی، پایان عمر سیاسی نتانیاهو و پایان عمر صهیونیست‌ها را رقم خواهد زد.

سرلشکر صفوی با اشاره به شهدای خدمت و حادثه حزن انگیز بالگردی خاطرنشان ساخت: شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مغتنم، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه‌ عزیزمان، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار و سردار مهدی موسوی فرمانده حفاظت و خلبان‌های شجاع، مومن و کارآزموده این بالگرد، مصیبت بزرگی را بر دل ملت ایران گذاشت.

وی با اشاره به واکنش حکیمانه مقام معظم رهبری نسبت به این حادثه افزود: شما دیدید که حضرت آقا با چه آرامش و سکینتی فرمودند که در روال کار مملکت خللی به وجود نخواهد آمد، بعد از آن من یاد جمله حضرت امام خمینی(ره) افتادم در آغاز جنگ تحمیلی که خیلی ها نگران بودند، در تلویزیون فرمودند که اتفاقی نیفتاده یک دیوانه‌ای یک سنگی را در چاه انداخته است یک سیلی به گوش این صدام بزنیم که دیگر از جایش بلند نشود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: دیدید که واقعاً خللی در کار کشور ایجاد نشد و برغم این ضایعه بزرگ، افتتاحیه دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی به بهترین شکل و آبرومندانه برگزار شد. 

سرلشکر صفوی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را بزرگترین اشتباه استراتژیک صهیونیست‌ها دانست و گفت: صهیونیست‌ها خیلی مغرورند و نتانیاهو یک جنایتکار کودک‌کش است. هیچ عقل صحیح سیاسی نمی‌گوید که کنسولگری را بزنید چون کنسولگری‌ها تحت قوانین بین‌المللی است. 

وی افزود: شهدا شناسنامه هویت بخش و عزت آفرین ملت ما هستند. از نظر من شهیدان قدس بنیانگذار نهضت مقاومت اسلامی و عامل شکل‌گیری قدرت جهان اسلام در قرن حاضر هستند و یک جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است .

این استاد جغرافیای سیاسی خاطرنشان ساخت: قبلا هم گفته ام باز هم تأکید می کنم آینده غرب آسیا را جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی و پیوند با ملت های مجاهد منطقه شکل خواهد داد. در حالی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می خواستند خاورمیانه مد نظر خودشان را با عنوان خاورمیانه جدید و یا خاورمیانه بزرگ بسازند اما شکست خوردند و به حول و قوه الهی خاورمیانه اسلامی از دریای مدیترانه تا دریای سرخ و دریای عمان و خلیج فارس در حال شکل گرفتن است.

وی  با تحلیل عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه افزود: رژیم صهیونیستی شکست خورده است، نتانیاهو به اهدافش نرسید. گفته بود ما می‌خواهیم جنبش حماس را نابود کنیم و اسرایمان را آزاد کنیم که نتوانست. روز دوم عملیات طوفان الاقصی، آقای بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی رفت و این جمله را گفت که من اسرائیل را در حال فروپاشی دیدم و به همین دلیل آمریکایی‌ها فرماندهی نظامی، سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی عملیات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را به عهده داشتند و اسرائیلی ‌ها بدون وجود حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی، یک روز هم نمی تواند سر پا بایستد .

وی با اشاره به جمله اخیر بایدن و تصریح نقش ایالات متحده آمریکا در دفاع از رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار داشت: چند روز پیش بایدن گفت اگر ما نبودیم اسرائیل ویران می‌شد، این خیلی جمله مهمی است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: آمریکایی‌ها سه فرماندهی‌ هوافضا، یوروکام و سنتکام را برای دفاع از رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق پای کار آوردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عمیات طوفان الاقصی و وعده صادق را در طول حیات ننگین ۷۶ ساله رژیم جنایتکار صهیونیستی بی سابقه دانست و گفت: 

در عملیات وعده صادق آمریکایی‌ها به اسرائیلی‌ها گفتند کنار بروید ما خودمان در مقابل حملات ایران مقابله می کنیم، یعنی مقابله خارج از سرزمین های اشغالی را به عهده گرفتند و مقابله در آسمان سرزمین های اشغالی را به خودشان سپردند. 

وی افزود: همان گونه که قبلا هم گفته شده است جمهوری اسلامی ایران بخش ناچیزی از ظرفیت خود را در  عملیات وعده صادق پای کار آورد و بقیه ظرفیت را برای سناریوها و حوادث محتمل بعدی آماده نگه داشته بود و شما دیدید بکارگیری همین ظرفیت ناچیز و اینکه در مقابل ما، آمریکا و سایر حامیانش که ما از نقش آنها اطلاع دقیق داریم و تمام توان هوایی، پدافندی و ماهواره ای خودشان را  پای کار آوردند؛ آنها را شکست داد و خودشان به خوبی می دانند چه اتفاقی روی زمین رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه