English

سخنگوی شورای نگهبان:

ساماندهی بهتری در فرآیند نام‌نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری نسبت به ادوار گذشته انجام شده است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خدا شاهد نظم وزارت کشور در ثبت نام هستیم و نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است.

ساماندهی بهتری در فرآیند نام‌نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری نسبت به ادوار گذشته انجام شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

​، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان عصر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در جریان برگزاری چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: زمان‌بندی انتخابات گام به گام در حال طی شدن و همه چیز طبق زمانبندی و تقویم انتخابات در حال سپری شدن است.

وی افزود: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خدا شاهد نظم عزیزان در ثبت نام هستیم و نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است که بخشی از علت آن مصوبه شورای نگهبان در خصوص تعاریف شرایط و معیارهای ثبت نام است که شرایطی شکلی نظیر سن، سابقه و مدرک تحصیلی را مورد نظر قرار داده و بخشی دیگر نیز به عزیزان وزارت کشور باز می‌گردد که مصوبه شورای نگهبان را به عنوان مبنای عمل قرار دادند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا که روز پایانی ثبت نام است فرآیند به همین صورت طی شود.

ان‌شاءالله در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه