English

افشار :

نیروهای مجرب را نباید کنار گذاشت

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نیروهای مجرب را نباید کنار گذاشت و باید در کنار نیروهای جوان و متخصص از آها نیز استفاده کرد.

نیروهای مجرب را نباید کنار گذاشت
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علیرضا افشار که از چهره های نظامی کشور و فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج است با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت نام در عرصه کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کرد و بعد از آن در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور،اظهار داشت: مدیریت مسئولیت اجرایی کشور باید دارای تخصص های چندجانبه ای باشد چرا که مسائل کشور بین بخشی بوده و مشکلات اقتصادی نیازمند حل مسائلی همچون الگوی مصرف، قاچاق کالا و غیره دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور باید اشراف نسبی نسبت به همه دستگاه ها داشته باشد، افزود: توفیق خدمت در جهاد سازندگی، بسیج و ساماندهی انجمن های مردمی را داشته ام که مشارکت مردمی از همین نقاط صورت می گیرد لذا صرفا سفرهای استانی کافی نیست و باید در کنار آن مردمی بودن را به بدنه دولت کشاند.

افشار خاطرنشان کرد: نیروهای مجرب را نباید کنار گذاشت و باید در کنار نیروهای جوان و متخصص از آها نیز استفاده کرد. یک رئیس جمهور به تنهایی نمی تواند امور را حل کند و نیاز به تیمی با توانمندی بالا دارد که برنامه های لازم برای آن را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه