English

قاضی‌زاده هاشمی در برنامه با مردم:

آرمان‌ها و رویاهای ناتمام رئیس جمهور شهید نباید بر زمین بماند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت حجت الاسلام رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت، آرمان‌ها و رویاهایی داشت که مسیر و رویکردها را تغییر داده بود.

آرمان‌ها و رویاهای ناتمام رئیس جمهور شهید نباید بر زمین بماند
به گزارش خبرگزاری موج

، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با مردم شبکه یک گفت: باورم نمی‌شد کمتر از سه سال بگذرد و من در جلوی قاب تلویزیون با مردم برای انتخاب رئیس جمهور جدید گفتگو کنم.

وی افزود: با رئیس جمهور عزیزمان بواسطه عملکرد خوب و مردمی که داشت کارهای بسیار خوبی آغاز شده است که برخی از آن به نتیجه رسیده بود و برخی در شرف انجام بود. این سید عزیز دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود، اما امروز بنده به عنوان یک الگو و اسوه سخت کوشی صداقت و در عرصه دولتمردی می‌شناسم. اکنون خود را عهده‌دار ادامه مسیر این شهید عزیز می‌دانم.

قاضی‌زاده تصریح کرد: دولت حجت الاسلام رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت، آرمان‌ها و رویاهایی داشت که مسیر و رویکردها را تغییر داده بود. ۵ سال دیگر برای اتمام امور فرصت داشت و لازم بود به سرانجام برسد.

وی افزود: نکته دوم به خاطر مردم بود به خاطر اینکه حق مردم است که اجازه ندهیم در هیاهویای انتخاباتی تصمیم آن‌ها دچار خدشه شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه داریم روشنگری کنیم و با مردم برای مسیر درست صحبت کنیم و نگذاریم نسخه‌های ارتجاعی که بازگشت به عقب است مجدد تکرار شود. آرمان شهید رئیسی نباید بر زمین بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه