English

با تلاش‌های سازمان انرژی اتمی انجام گرفت؛

ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تاکیدات رییس‌جمهور شهید مبنی بر بردن فناوری هسته‌ای در زندگی مردم کشور به لطف الهی و پشتیبانی‌های انام شده، ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی محقق گشت.

ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسلامی  رئیس سازمان انرژی اتمی در آیین بهره‌برداری از مجتمع پرتودهی محصولات کشاورزی شرق کشور که با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در مشهد برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس‌جمهور شهید حجت الاسلام رئیسی و سایر شهدای خدمت اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رییس‌جمهور شهید مبنی بر بردن فناوری هسته‌ای در زندگی مردم کشور به لطف الهی و پشتیبانی‌هایی که انجام شد؛ این مهم محقق شده است.

وی افزود: با توجه به ریل‌گذاری انجام شده توانستیم این سازمان را از یک سازمان تحقیقاتی دارای تردیدهای فراوان در سر راه خود به سازمانی پرتحرک و مبتنی بر نگاه صنعتی و تجاری‌سازی تبدیل کنیم.

اسلامی تاکید کرد:در دولت سیزدهم همه فعالیت‌های این سازمان به عنوان دستاورد در تمام بخش‌ها رشد چند صد درصدی را تجربه کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد:ارتقای سلامت و امنیت غذایی به عنوان یکی از بخش‌های مهم کشور در دستور کار قرار سازمان انرژی اتمی ایران دارد که با استفاده از فناوری پرتودهی این موارد مهم را دنبال می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه