English

وزیر اطلاعات:

مدیریت تراز در گام دوم انقلاب با شهید رئیسی تثبیت شد

وزیر اطلاعات گفت: شهید رئیسی مدیریت تراز را در گام دوم انقلاب عرضه و تثبیت کرد و امیدواریم با یک انتخابات پرشور شاهد ادامه مسیر جریان انقلاب باشیم.

مدیریت تراز  در گام دوم انقلاب با شهید رئیسی تثبیت شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان اردبیل اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق انقلاب اسلامی را از مرزهای منطقه فراتر برد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام شهید رئیسی و همراهان وی ادامه داد: شهدا همواره ناظر بر اعمال ما هستد و شهادت شهیدان پرواز اردیبهشت برای آنان گرامی و برای ما تسلیت است.

وزیر اطلاعات افزود: شهید رئیسی مدیریت اسلامی تراز را در گام دوم انقلاب عرضه و آن را تثبیت کرد و امروز هم رهبر معظم انقلاب اسلامی ما بر ادامه آن مسیر تاکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب اضافه کرد: امیدواریم با یک انتخابات پرشور شاهد ادامه مسیر جریان انقلاب باشیم که نیازمند تحقق آن وحدت و انسجام ملی است.

وی تصریح کرد: مطالبه همه ما از تمام کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند این است که متحدا یک راه و مسیر را انتخاب کنند تا راه خدمت که شهید آیت الله رئیسی پایه گذاری کرده است، با جدیت ادامه یابد.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی استان اردبیل تجلیل و از کتاب گمنامان سبلان رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه