English

رئیس ستاد جلیلی:

برای کنار رفتن از انتخابات حجت نیاز است/جلیلی از جنس شهید رئیسی است

رئیس ستاد انتخابات جلیلی با تاکید براینکه کنار رفتن از انتخابات حجت نیاز است، گفت : برای آمدن به عرصه انتخابات حجت بر ما کامل شد اما برای کنار رفتن هیچ حجتی وجود ندارد و مسیر انتخابات مسیر بازی با افکار عمومی نیست.

برای کنار رفتن از انتخابات حجت نیاز است/جلیلی از جنس شهید رئیسی است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری یکشنبه شب در اجتماع بزرگ هواداران سعید جلیلی در ورزشگاه شهید عضدی رشت افزود : ما بین کاندیداهای مختلف بررسی اعتقادی کردیم و بر مبنای شاخص ها و تحلیل صفات شهید رئیسی به این رسیدیم جلیلی شبیه ترین افراد به رئیس جمهور شهید است.

وی عنوان کرد: امروز مردم دنبال آرامش و حل مساله هستند و شهید رئیسی همه مسائل مردم را دنبال و به استان ها سفر می کرد و بی واسطه با مردم دیدار کرده و مسائل آنان را می شنید و و بارویکرد حل مساله مشکلات را حل می کرد.

وی تصریح کرد: جلیلی هم از جنس شهید رئیسی است راه او را در حل مسائل مردم با قوت ادامه می دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در رشت افزود: چرا نسبت به حضور جلیلی در عرصه انتخابات نگران هستند زیرا آنها می دانند جلیلی دیپلماسی عزت مندانه و مقتدرانه را دنبال می کند نه دیپلماسی ذلیلانه و التماسی.

منصوری تصریح کرد: آن روزها که بعضی دیپلمات های کشور پیش امرای کشورهای عربی زانو می زدند، گذشت، آن زمان که برخی دیپلمات ها می رفتند و برای حل مسائل انتخاباتی داخل کشور با دشمن بیرونی مذاکره کرده و می گفتند اگر شما یعنی آمریکا و انگلیس به ما کمک نکنید جریان رقیب ما در داخل کشور رای می آورد؛ گذشت؛ آن زمانی که پاسپورت نماینده ایران در مجمع سازمان ملل را تمدید نمی کردند هم گذشت.

وی تصریح کرد: شما می گفتید آمریکا و انگلیس می تواند با یک موشک تمام توان نظامی و دفاعی ما را منهدم کند، این اعتماد به نفس شماست!

وی اظهار کرد : شما شهید تهرانی ها و شهید سلیمانی ها را نادیده گرفتید و در میدان دیپلماسی هم بسیاری از مصلحت ها را نادیده انگاشتید و بر خلاف آنکه پز آن را دادید در میدان دیپلماسی اقتدار نظام را تقویت کردید اما خدا می داند که اینگونه نبود

رئیس ستاد انتخاباتی جلیل افزود : ما معتقدیم جلیلی با ارتباط ویژه ای که با لایه های مختلف اجتماع دارد می تواند کشور را برای حل مسائل بسیج کند.

وی تصریح کرد: اشتباه نکنید ما برای ریاست جمهوری به حکمران نیاز داریم حکمرانی ولایتمدار و از سویی متکی به رای مردم و دعا و حمایت مردم باشد.

وی افزود: دکتر جلیلی را کسی می دانیم که در دوره حیات رئیس جمهور شهید در حوزه های نظری و سیاست گذاری و کارشناسی به کمک دولت آمد.

وی با طرح این سئوال که هر کسی که قرار است به دولت کمک کند باید وارد حوزه اجرا شود و پست بگیرد؟ افزود: نوع عملکرد جلیلی شکل مومنانه و مترقی از کمک به دولت و حاکمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه