English

سیدمحمد حسینی:

قالیباف سرداری خستگی‌ناپذیر است

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: قالیباف سرداری خستگی‌ناپذیر است و بدون شک می‌تواند ادامه‌دهنده راه دولت شهید رئیسی عزیز باشد.

 قالیباف سرداری خستگی‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمد حسینی در جمع حامیان محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع سبزوار اظهار کرد:‌ همه شما عزیزانی که در این مسجد تاریخی با قدمتی ۷۰۰ ساله حضور دارید، سردار قالیباف را می‌شناسید و می.دانید که وی مدیری جهادی، کارآمد و میدانی است.

وی افزود:‌ همه شما شاهد بودید که دولت قبل از آیت‌الله رئیسی، در مدت هشت سال چگونه کشور را وارد رکود اقتصادی، بن‌بست‌های سیاسی و اجتماعی کرد و هزاران میلیارد بدهی  تنها میراثی بود که برای شهید رئیسی برجا گذاشت.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ شهید رئیسی توانست با پشتکار و ممارست و همچنین روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر خود، کشور را از این‌ بست‌ها خارج کند و اکنون با تلاش صادقانه وی بعد از سه سال، کشور در عرصه منطقه‌ای و جهانی وارد مرحله‌ تازه‌ای شده است.

وی اضافه کرد:‌ آقای قالیباف، سرداری خستگی‌ناپذیر است و بدون شک می‌تواند ادامه‌دهنده راه دولت شهید رئیسی عزیز باشد.

معاون سابق پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت:‌ ان‌شالله همه مردم ما در روز جمعه، هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی برای اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و آینده‌ای روشن، حضور خواهند یافت و گزینه اصلح را به‌عنوان رئیس‌جمهور چهاردهم انتخاب خواهند کرد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشتم تیرماه در کشور برگزار می‌شود و اکنون ۶ نامزد انتخاباتی در این عرصه رقابت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه