English

علیرضا زاکانی در جمع دانشجویان:

جامعه حق بازخواست مسئولان را دارد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید سالار بودن خود را با بازخواست و نظارت مسئولان تحقق بخشند و کار مردم با حضور پای صندوق رأی به پایان نمی‌رسد.

جامعه حق بازخواست مسئولان را دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا زاکانی با حضور در جمع دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران که به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه انجام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیامی برای جهان داشت که شامل شعار آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی است. در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، پرونده استبداد بسته شد و آزادی هدیه انقلاب به مردم شد.

وی افزود: مردم باید سالار بودن خود را باید با بازخواست و نظارت مسئولان تحقق بخشند و کار مردم با حضور پای صندوق رأی به پایان نمی‌رسد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: استقلال سیاسی داریم، اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم، هرچند در این زمینه حرکت کردیم، اما باید حرکت خود را کامل کنیم. در حوزه عدالت نیازمند تحول هستیم. در حوزه رفاه افرادی در حال مکیدن خون مردم هستند و بدون تحقق کامل عدالت، تامین تمام و کمال رفاه انجام نمی‌شود.

زاکانی یادآور شد: ما در برخی حوزه‌ها پیشرفت داشتیم اما در برخی حوزه‌ها نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در حوزه فناوری و علم به نقاط افتخارآمیز رسیدیم اما چطور می‌شود که ما در صنعت خودروسازی به این نقطه افتخارآمیز نرسیدیم؟

وی افزود: ما باید فاصله بین نقطه فعلی با همه قوت‌ها و پیشرفت‌ها را با نقطه آرمانی انقلاب طی کنیم. شهید رئیسی در همین زمینه حرکت می‌کرد و ضرورت استمرار این جهت‌گیری بسیار بالاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه