English

سخنگوی وزارت خارجه:

ایران اراده قوی برای مقابله با تهدید جهانی مواد مخدر دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: همکاری نزدیک ما با دفتر مقابله با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد(UNODC) تقدیم هزاران شهید و صرف هزینه های مادی و معنوی بسیار و حجم کشفیات مواد مخدر در این منطقه جغرافیایی پرمخاطره، حکایت از اراده قوی برای مقابله با این تهدید جهانی دارد.

ایران اراده قوی برای مقابله با تهدید جهانی مواد مخدر دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه جهانی علیه سوداگران مرگ و مواد مخدر، بار دیگر بر عزم راسخ خود در مقابله با این تهدید جهانی تأکید می‌کند.

وی ادامه داد: همکاری نزدیک ما با دفتر مقابله با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد(UNODC) تقدیم هزاران شهید و صرف هزینه های مادی و معنوی بسیار و حجم کشفیات مواد مخدر در این منطقه جغرافیایی پرمخاطره، حکایت از اراده قوی برای مقابله با این تهدید جهانی دارد.

کنعانی خاطرنشان کرد: در شرایطی که همکاری سازمان‌های بین‌المللی با ایران در این مبارزه مدام، بسیار حداقلی بوده و تحریم‌های ظالمانه و اقدامات قهری یکجانبه نیز خود مانعی در مبارزه با این پدیده شوم است، برای ساختن فردایی بهتر و امن‌تر برای همه انسان‌ها دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه