English

پورمحمدی در گردهمایی حامیانش:

کشور امروز به صراحت و صداقت نیاز دارد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در گردهمایی حامیانش از بیان حقایق بدون تعارف سخن گفت و تاکید کرد: چه رئیس‌جمهور بشوم یا نشوم نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است.

کشور امروز به صراحت و صداقت نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی عصر چهارشنبه ۶ تیر در گردهمایی حامیان خود در خانه والیبال ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به همت مردم و حضور پیوسته و جسورانه و ایستادگی و استواری و با رهبری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب امروز به جایگاه بسیار بلندی رسیده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز جمهوری اسلامی بسیاری کمبودهای داخل کشور را حل کرده و بسیاری عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و بسیاری از نیازها را در داخل کشور تامین کرده است.

 

ایستادگی۲۰ ساله مردم در برابر تحریم‌ها دستاورد بسیار بزرگی است

پورمحمدی ادامه داد: پایداری ۲۰ ساله در برابر تحریم‌های بسیار فلج کننده که دشمنان ما به دنبال فروپاشی بودند و نتوانستند، دستاورد بسیار بزرگی است؛ آنچه در تاریخ می‌ماند استقامت و پیروزی مردم است نه مشکلات؛ البته این به معنای بی‌تفاوتی در برابر مشکلات، گرانی، بیکاری، تورم، فسادها، رانت‌ها و غیره نیست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ۴۵ سال تحریم، جنگ، جنگ روانی، حملات تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها را تحمل کردیم و امروز صدای ما جهانگیر شده است و این گفتمان انقلاب اسلامی است؛ امروز وظیفه ماست که این گفتمان که ما را به اینجا رسانده را بشناسیم، از آن دفاع کنیم و لغزش‌ها و انحرافات و حاشیه آن را رفع کنیم.

 

در رقابت ها مسامحه و تعارف نکردم

پورمحمدی افزود: انقلاب اسلامی تحفه و محصول ولایت امیرالمومنین (ع) و اسلام ناب محمدی است؛ راه شهید رئیسی نباید متوقف شود؛ در این صحنه باید بیایم و فرصتی است که به گذشته خودمان بازیابی از اهداف انقلاب و ارزیابی از موفقیت‌ها و شکست‌های داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خودم را به این دلیل که توانستم گفتمان انقلاب را به دور از افراط و تفریط در افکار ملت ایران تزریق کنم، پیروز این میدان می‌دانم. چه رئیس جمهور بشوم یا نشوم؛ نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: در این راه من مسامحه و تعارف نکردم، از کسی هراس نداشتم و به طور جدی به مشکلات پرداختم، ملت ما می‌فهمد، قضاوت درستی از ما دارد و ما را ارزیابی می‌کند.

 

منتخب ریاست جمهوری به فکر ۴ سال دوم نباشد

پورمحمدی تاکید کرد: کشور نیازمند قهرمانان، انسان‌های توانمند، هوشمند، مطمئن، استوار و جسور است که در میدان‌های سخت وارد شوند و حتماً پیروز خواهند بود، به هر کس که از سبد رای مردم خارج می‌شود می‌گویم از روز نخست ریاست جمهوری به فکر ۴ سال دوم نباشید و این فاجعه مدیریتی است که به ما تحمیل شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رئیس جمهور باید از روز نخست به این فکر کند که چه تصمیمی برای کشور ضروری است و آن را انجام بدهد، در عرصه بین‌المللی برخی اشتباهات، خوش‌بینی‌ها، لبخندها، موفقیت‌های ظاهری و تندروی‌ها را نباید مرتکب شویم.

وی گفت: امروز ایران ۳ برابر متوسط اروپا انرژی مصرف می‌کند، پیشنهاد می‌کنم مبنایی برای مصارف آب، برق، گاز سوخت در نظر بگیریم و آن را مجانی کنیم، اما مازاد مصرف باید به قیمت واقعی پرداخت شود.

 

کشور نیازمند همبستگی ملی و مشارکت بالا است

پورمحمدی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های جاده ریلی هوایی مشکل دارد، تاکید کرد: امروز حداقل ۱۲۵ میلیارد دلار در سال یارانه انرژی در کشور می‌دهیم و با نصف همین مبلغ می‌توانیم رفاه خوبی برای شهروندان ایجاد کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من قول بیجا نمی‌دهم و قرار ما صداقت است. امروز اعتماد مردم سست شده، به حرف‌ها، شعارها و وعده‌های ما ایمان ندارند و باید این مشکل را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی دوستان نامزد حرف‌های خوبی می‌زنند و برنامه‌های خوبی ارائه می‌دهند، اما چطور می‌خواهند آن را اجرا کنند؟ قدم نخست برای همه ما مشارکت است که یک اصل بوده و پیروزی ملت ما با مشارکت است. کشور به همبستگی ملی و مشارکت بالا نیاز دارد.

پورمحمدی با انتقاد از افرادی که در خانه می‌مانند و رای نمی‌دهند، گفت: اگر مشارکت بالا باشد، ملت پیروز است و همه ما نامزدها نیز پیروز هستیم. هر فردی رئیس جمهور شد باید به وی کمک کنیم و این به معنای بلوغ مردم‌سالاری و عقلانیت کامل در جامعه است که امروز به شدت نیازمند آن هستیم.

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: باید مسئولیت خود را در این شرایط سخت به خوبی درک کنیم و مدیران و منتخبان ما باید تصمیمات درست و جسورانه به نفع مردم بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه