English

فرمانده کل ارتش:

مردم شریف و بصیر ایران بار دیگر حماسه می آفرینند

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بدون تردید ملت بصیر ایران با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر برای سرافرازی و اقتدار ایران حماسه می‍آفرینند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

مردم شریف و بصیر ایران بار دیگر حماسه می آفرینند
به گزارش خبرگزاری موج

​، امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با چهلمین روز عروج شهیدان خدمت، در گفت و گویی با گرامی داشت یاد شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی و شهیدان خدمت، گفت: اکنون در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، مردم با بصیرت و ولایت مدار ایرانِ عزیز  با خلق حماسه‍ای دیگر و با انتخاب اصلح، منطبق با معیارهای بیان شده از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی دور جدیدی از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد.

فرمانده کل ارتش افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی  و اقتدار نظام  را در پی خواهد داشت .

وی تاکید کرد: به آینده امیدواریم و یقین داریم به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و استقامت و بصیرت مردم و پشتوانه ها و دستاوردهای ارزشمند علمی و دفاعی، قوی‍تر از گذشته پرچم استقلال، عزت و  سربلندی این نظام را برافراشته خواهیم داشت .

فرمانده کل ارتش ابراز امیدواری کرد: بدون تردید فردا مردم ایران بار دیگر حماسه می‍آفرینند و در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ ارتش همان‍گونه که در صحنه‍های بزرگ و سرنوشت‍ساز از جمله انتخابات گذشته و اخیر و حماسه بدرقه پیکر پاک شهیدان خدمت، حضور حداکثری داشتند، این باز نیز دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده خواهند داشت .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه