English

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

با انتخاب جلیلی نگذارید انقلاب به بیراهه برود

علی نیکزاد گفت: با انتخاب سعید جلیلی نگذاریم دولت برای چهار و یا هشت سال به تفکری دیگر داده شده و انقلاب به بیراهه برود.

با انتخاب جلیلی نگذارید انقلاب به بیراهه برود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علی نیکزاد در نشست نمایندگان مجلس با سعید جلیلی اظهار داشت: قبل از آقای رئیسی حکمرانی، حکومت داری و دولت داری در برخی جاها خون به دل آقا می‌کرد.

وی افزود: اتفاقاتی که افتاد اگر اذن آقا بود بچه های حزب اللهی نمی‌گذاشتند در کمیسیون های فرهنگی و سیاسی اتفاقات خاصی بیفتد، اما این آقای رئیسی بود که قطار خارج شده از ریل را به ریل انقلاب برگرداند و با سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی که در آقای جلیلی است با مردم داری، ساده زیستی، پاکدستی، طهارت اقتصادی، مجاهدت و با مراقبت کار را پیش برد.

نایب رئیس مجلس عنوان کرد:  اگر مردم در بدرقه  ایشان حضور پیدا کردند به همین دلیل بود.

نیکزاد عنوان کرد: موضوع دیگر افزایش سرمایه اجتماعی است، اگر مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم بیاید و برود اما سرمایه اجتماعی را نتوانیم افزایش دهیم یعنی ما ضرر کردیم.

وی با بیان اینکه ما در اردوگاه انقلاب حکمرانی بر اساس اخلاق اسلامی داریم  که در آقای جلیلی وجود دارد، تصریح کرد: یقین داریم قطار انقلاب در ریل خود در باب حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی بهتر از گذشته پیش خواهد رفت اینکه حضرت آقا فرمودند که پرچم آقای رئیسی بر زمین نیفتد و این دولت و راه ادامه پیدا کند قطعا با در نظر گرفتن مشکلات معیشتی ، اقتصادی، مسکن، ازدواح، بورس، دیوان سالاری دینی نقدینگی، کشاورزی، تولید با عدالت اقتصادی با عزت مردم و مردم سالاری دینی قطعا این دولت کاری می کند که سرمایه اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

نیکزاد عنوان کرد: سیاست خارجه عزت مندانه ، عدالت در سیاست داخلی از جمله دستاورد های دولت ایشان خواهد بود.

نائب رئیس مجلس بیان کرد: ما وظیفه شرعی و  اخلاقی داریم که با همه توان بیاییم و بیایید چرا که در روز قیامت باید پاسخگو باشید که برای چهار سال و یا شاید هشت سال دولت به دست فرد دیگر بیفتد و این انقلاب به بیراهه برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه