English

سرپرست وزارت امورخارجه:

ایران و مجارستان همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند

سرپرست وزارت امورخارجه در تماس تلفنی با «پیتر سیارتو»، وزیر امورخارجه و تجارت مجارستان تصریح کرد: ایران و مجارستان همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند و مناسبات ۲ کشور در سالیان اخیر مثبت و رو به جلو بوده است.

ایران و مجارستان همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند
به گزارش خبرگزاری موج

، سرپرست دستگاه دیپلماسی در این تماس تلفنی با تبریک آغاز ریاست دوره‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا اظهار داشت: ایران و مجارستان همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند و مناسبات ۲ کشور در سالیان اخیر  مثبت و رو به جلو بوده است.

سرپرست وزارت امورخارجه با بیان این‌که تقویت ثبات در منطقه و پرهیز از گسترش تنش‌ها ضروری است، تاکید کرد تداوم جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و تهدیدات اخیر علیه لبنان شرایط منطقه را در وضعیت جدیدی قرار داده و نشان داد حیات اشغالگران در ترویج بی‌ثباتی است، اما هرگونه تنش آفرینی جدید در منطقه قطعا به ضرر آتش افروزان خواهد بود.

در این گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه مجارستان نیز  شهادت رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را مجددا  به باقری و دولت و مردم ایران مجددا تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اهمیت دیپلماسی در روابط دو جانبه و عرصه بین‌المللی، از تقویت مناسبات دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران استقبال و ابراز امیدواری نمود در دوران ریاست مجارستان بر اتحادیه اروپا این گفتگوها مستحکم‌تر گردد.

وزیر امورخارجه مجارستان  همچنین بر ضرورت تقویت تلاش‌ها با هدف اجتناب از تشدید درگیری ها در منطقه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه