English

سرپرست وزارت امور خارجه:

شورای امنیت سازمان ملل باید به اقدامات مستمر علیه تجاوزات اسرائیل عمل کند

سرپرست وزارت امور خارجه ایران نوشت: شورای امنیت سازمان ملل باید به مسئولیت خود برای مقابله با تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به واسطه اقدامات مستمر تروریستی و تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل عمل نماید.

شورای امنیت سازمان ملل باید به اقدامات مستمر علیه تجاوزات اسرائیل عمل کند
به گزارش خبرگزاری موج

، دکتر علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت: ترور بزدلانه رهبر پرافتخار مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه یار دیرین شهید قدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم و مقاومت قهرمان فلسطین، جهان اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را در مسیر پرعزت جهاد علیه اشغالگری و نسل کشی، مصمم‌تر خواهد ساخت.

شهید هنیه، به عنوان یکی از رهبران ملت فلسطین و طلایه‌دار مبارزه مشروع برای احقاق حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین، مهمان رسمی مردم و دولت ایران در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایرانیان بود و اقدام تروریستی مافیای تروریستی حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین، نقض فاحش اصول و قواعد حقوق بین‌الملل، منشور ملل متحد و بی‌حرمتی به امنیت‌ ملی و تمامیت سرزمینی ج.ا.ایران است. ج.ا.ایران این اقدام مجرمانه نفرت‌انگیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نموده و بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید.

شورای امنیت سازمان ملل باید به مسئولیت خود برای مقابله با تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به واسطه اقدامات مستمر تروریستی و تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل عمل نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه