English

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

مجازات سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

زهره الهیان گفت: مجازات سخت از سوی کشورهای حامی جبهه مقاومت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

مجازات سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

زهره الهیان نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: این ترور نشان از ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و اینکه این رژیم حیات خود را در ترور، جنایت و کشتار  می بیند بود.

 وی با بیان اینکه در بعد سیاست دفاعی به جهت ناکارآمدی در مقابله با حماس شاهد هستیم که به ترور و جنایت روی آورده است، افزود: این موضوع نشان دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است.

الهیان تصریح کرد: این نوع اقدامات نه تنها به حیات این رژیم کمک نمی‌کند بلکه  باتلاقی خواهد بود که سبب می شود رژیم صهیونیستی هرچه زودتر در آن فرو رود؛ نتیجه این اقدام پاسخ کوبنده  جمهوری اسلامی ایران و اضلاع جبهه مقاومت  خواهد بود که  در این راستا از همه ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد، چرا که جمهوری اسلامی حق پاسخ به این جنایت را برای خود محفوظ می داند و آن را نقض حاکمیت جمهوری میداند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حق پیگیری ما در مجامع حقوق بشری و بین المللی از منظر حقوق بین الملل بر قرار است و این جنبه را نیز دنبال خواهیم کرد؛  قاعدتا این ترور برای ملت‌های آزاده جهان بیشتر ماهیت جنایت بار رژیم صهیونیستی آشکار می کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت های آزاده جهان حتی در دل پاریس، واشنگتن و لندن به ویژه جوانان این کشور ها این بیداری عمومی را  برای مقابله هرچه بیشتر با جنایات این رژیم خواهند داشت؛ این شهادت مهر تایید دیگری بود بر جنایتکار بودن این رژیم‌و در واقع نابودی آنها را تصریح خواهد کرد. 

الهیان گفت: البته از منظر امنیتی و اطلاعاتی باید بررسی های جدی انجام گیرد که این نفوذ به چه شکل انجام شده و از چه کانال هایی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مجلس در این زمینه باید در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه با مسئولین ذیربط نشستی برگزار کند تا  دلایل این نفوذ و ابعاد آن بررسی شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن چیزی که مسلم است پاسخ سخت و کوبنده از سوی جبهه مقاومت در ابعاد گسترده  خواهد بود و این حق برای جبهه مقاومت از یمن گرفته تا حزب الله لبنان همچنین عراق و جمهوری اسلامی ایران محفوظ است و مجازات سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه