English

رئیس بسیج حقوقدانان:

حقوق بشر اسلامی در برابر حقوق بشر آمریکایی قرار دارد

رییس بسیج حقوقدانان گفت: حقوق بشر اسلامی در برابر حقوق بشر آمریکایی قرار دارد، در ماه های اخیر شاهد نمایشگاه ضد حقوق بشری توسط اسرائیل و متحدانش هستیم.

حقوق بشر اسلامی در برابر حقوق بشر آمریکایی قرار دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، رسول بهرامی پور رئیس بسیج حقوقدانان کشور در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوقدانان، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه ، اظهار داشت: امروز ۱۴ مرداد در تقویم بعنوان روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی نامگذاری شده لست.

وی افزود:  یکی از دستاوردهای انقلاب احیاء گفتمان حقوق بشر اسلامی است  که امام راحل از همان ابتدای نهضت بدنبال همین موضوع بود، ایران احیاگر حقوق بشر اسلامی در دنیا  است.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان بیان کرد: این تفکر در مقابل حقوق بشر آمریکایی قرار دارد و ما وظیفه داریم در این حوزه ها نقش آفرین باشیم، همه ما با انسجام فکری، فهم مشترک و وحدت رویه با حقوق آمریکایی مقابله کنیم.

بهرامی پور خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر شاهد بودیم که رژیم جعلی صهیونیستی و متحدانش نمایشگاهی از حرکات نقض حقوق بشر را  به نمایش گذاشتند.

وی گفت: با توجه به نام گذاری  روز بسیج حقوقدانان، این روز  فرصتی است برای اعلام مواضع انقلابی حقوق دانان و خدمات جهادی این قشر که برای کمک به دستگاه های حقوقی و مردم نقش آفرینی می کنند.

رئیس بسیج حقوقدانان عنوان کرد: در حال حاضر ۵ هزار نفر از حقوقدانان در بسیج حقوقدانان  برای نقش آفرینی سازماندهی شدند.

بهرامی پور با عنوان اینکه  امروز به برکت انقلاب، نظام مقدس اسلامی ایران پرچمدار صیانت از حقوق بشر اسلامی است، افزود: امروز یکی از رمز موفقیت ما در باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی وحدت رویه‌ است.

وی به اجرای طرح ملی حقوق یاران اشاره کرد و بیان کرد:  بر این  اساس همه حقوق دانان ما در یک شبکه واحد تخصصی به آحاد مردم در بستر مساجد خدمات ارائه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه