English

وزیر کشور:

مرز چذابه آماده حضور زائران اربعین حسینی است

وزیر کشور به‌منظور بازدید از امکانات مستقر در مرز چذابه برای زائران اربعین وارد اهواز شد.

مرز چذابه آماده حضور زائران اربعین حسینی است
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد تا به همراه استاندار خوزستان از مرز چذابه بازدید کرده و آمادگی این مرز را برای حضور زائران اربعین حسینی بررسی کنیم.

وی افزود: مرز چذابه نسبت به بازدیدی که هفته‌های گذشته داشتیم، پیشرفت خوبی داشته و شرایط برای پذیرایی از زائران آماده است.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین در بازدید از شیب عراق زیرساخت های این پایانه را نیز بررسی کردیم که شرایط مطلوبی برای ورود و خروج زائران مشاهده شد.

وی تصریح کرد: پایانه مرزی عراق برای میزبانی از زائران ایرانی شرایط مناسبی دارد و هماهنگی های لازم نیز با وزارت کشور عراق برای تردد آسان زائران پیش بینی شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: تردد زائران از مرز چذابه به آرامی انجام می شود اما هنوز با ورود تعداد بالای زائر مواجه نیستیم و پیش بینی می شود در هفته آینده بر شتاب تردد زائران در این پایانه افزوده شود.

وی یادآور شد: از مرز چذابه علاوه بر زائران ایرانی، اتباع خارجه نیز مجوز خروج دارند و در روزهای آینده بی شک شاهد استقبال پرشور زائران ایرانی و خارجی از پیاده روی اربعین و عبور از مرز خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه