English

معاون وزارت خارجه:

سامانه ۱۲۸ برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی راه اندازی شد

بیکدلی، معاون کنسولی وزارت خارجه و رئیس کمیته سیاسی و کنسولی اربعین از راه اندازی سامانه ۱۲۸ برای خدمت به زوار اربعین حسینی خبر داد.

سامانه ۱۲۸ برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس کمیته سیاسی ـ کنسولی اربعین ، در گفت‌وگویی با تشریح اقدامات این کمیته در خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی، از راه اندازی سامانه ۱۲۸ با هماهنگی مقامات عراقی جهت خدمت رسانی سریع و دقیق به زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد.

بیکدلی در همین زمنیه اظهار داشت: مهمترین نکته ای که مردم عزیز ما باید بدانند این است که می‌توانند موضوعات خود در موعد برگزاری آئین اربعین حسینی (ع) را از نمایندگی‌های ما بپرسند و در حال حاضر شماره تلفن ۱۲۸ به همین امر اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: مرکز این خط ارتباطی که در نتیجه تعامل و همکاری نزدیک کشورمان با مقامات عراق ایجاد شده، نمایندگی ما در کربلا است و به دو زبان فارسی و عربی فعال بوده و پاسخگوی سوالات زوار است.

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی اربعین، تصریح کرد: تبعا رجوع به نمایندگی های ما برای مسائل ضروری است و در مواردی نظیر حوادث و رویدادهایی که خدای ناکرده ممکن است رخ دهد یا موضوعات مرتبط با گم شدن افراد، وسایل و مفقود شدن گذرنامه می توان با دفاتر ما تماس گرفته و درخواست کمک کرد.

معاون کنسولی وزارت خارجه در پایان اظهار داشت: در حال حاضر در پی آن هستیم که یک خط تلفن هم در داخل ایران به موضوع اربعین اختصاص یابد و پاسخگوی سوالات خانواده‌هایی باشد که عزیزان آنها به عنوان زائر به عراق سفر کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه