English

معاون اول رئیس جمهور:

پذیرش مسئولیت در نظامی الهی بسیار سنگین است

عارف، معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در نظامی الهی بسیار سنگین است و در نظام اسلامی هر گامی که انسان برمی‌دارد بار سنگین مسئولیت را احساس می‌کند.

پذیرش مسئولیت در نظامی الهی بسیار سنگین است
به گزارش خبرگزاری موج

​، محمدرضا عارف عصر دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در آئین تکریم امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس پیشین و معارفه سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی از چهره‌های خدوم و عاشق انقلاب بود.

وی تصریح کرد: از زحمات و مجاهدت‌های برادر عزیزم دکتر قاضی‌زاده تشکر می‌کنم که با نشاط و انگیزه‌ای که در او دیدیم در این سنگر نیز در خدمت آرمان‌های انقلاب و ایثارگران عزیز بودند و افتخار می‌کنیم که آزاده جانباز و مجاهد، برادر عزیزمان آقای اوحدی که در اینجا صاحب خانه هستند و تشکر می‌کنیم که این مسئولیت را پذیرفتند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت در نظامی الهی بسیار سنگین است، افزود: در نظام اسلامی هر گامی که انسان برمی‌دارد بار سنگین مسئولیت را احساس می‌کند.

عارف اظهار داشت: امروز به نظر می‌رسد که باید بگوییم وارد مرحله سومی از فعالیت بنیاد شهید شده‌ایم؛ نقش آفرینی بیشتر صاحبان اصلی انقلاب در امور حکمرانی و نهادهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری چیزی است که امروز اتفاق افتاده است.

وی گفت: در مرحله دوم دستاوردهای ارزشمندی داشتیم که البته کافی نبودند و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید راهبرد توانمند سازی را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است و معتقدیم که این انقلاب باید به دست صاحب اصلی خود، حضرت بقیه‌الله (عج) برسد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره‌های فعالیت خود، توفیقات خوبی را در رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا داشته است؛ توانمندسازی خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار نظام قرار گرفت و ما با دستاوردهای ارزشمندی روبرو شدیم.

عارف با تاکید بر اینکه سهمیه‌هایی که در آموزش عالی گذاشته شد، خوب جواب داد، گفت: ساماندهی کلی و جامع ایثارگران طرح بسیار خوبی بود که هدف اصلی آن حفظ عزت، حرمت و منزلت خانواده‌های شهدا بود.

گفتنی است رئیس جمهور روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در حکمی سعید اوحدی را به معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

اوحدی جایگزین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه