English

یک عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

اسرائیل از خط قرمزهای بسیاری عبور کرد/ پاسخ ایران باید زمینه تکرار این رفتارها را مسدود کند

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه شد، اسرائیل از چند خط قرمز عبور کرد.

اسرائیل از خط قرمزهای بسیاری عبور کرد/ پاسخ ایران باید زمینه تکرار این رفتارها را مسدود کند

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه از رهبران حماس، اظهار داشت: این کار عبور از خط قرمزهای متعددی بود، یکی از آن اصل ترور  بود، که رژیم صهیونیستی برای خود مشی ترور را یک مشی اساسی قرار داده ‌ و اینکار بیانگر آن است که خود نیز قبول ندارد بصورت یک دولت کار می کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یک دولت نیست  بلکه یک گروه تروریستی است، عنوان کرد: از زمان  روی کار آمدن این رژیم  و از آغاز ورود به سرزمین های فلسطین با ترور و قتل عام کار خود را  آغاز کردند.

مصباحی مقدم گفت: اینجا نیز با روش ترور برخورد کردند و البته حوادث متعددی در طی این سالها اخیر رخ داده است که عنوانی غیر از ترور نداریم، بنا بر این آنها مصداق یک گروه تروریستی هستند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  نکته دیگر اینکه این ترور نسبت به یک شخصیت سیاسی  صورت گرفته که  شخصیت برجسته‌ای بودند، بالاخره آقای هنیه نخست وزیر فلسطین بود و ترور شخصیت هایی در این سطح در جهان باز هم یک خط قرمز است معمولا اگر تعرض های تروریستی هم صورت گیرد در سطوح پایین تر انجام می گیرد نه در سطح مقامات برجسته ای مانند نخست وزیر یک کشور.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: نکته دیگر اینکه این کار در سرزمین جمهوری اسلامی انجام گرفته طبعا هم اصل ترور کار خلاف فضای بین المللی بوده و هم تروری که  در سرزمین ما صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در سرزمین جمهوری اسلامی هر تروری که اتفاق بیفتد بی پاسخ نخواهد ماند و حتما باید با یک پاسخ قاطعی روبرو شود.

مصباحی مقدم در ادامه عنوان کرد: آن هم در شرایطی که ایشان مهمان جمهوری اسلامی بود و بمناسبت تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده  و پس از این جلسه ایشان مورد هدف حمله تروریستی از سوی اسرائیل قرار می گیرد؛ از این جهت است که جمهوری اسلامی باید یک پاسخ روشن، شفاف و قاطع به این رفتار رژیم صهیونیستی نشان دهد.

وی افزود: این پاسخ باید بازدارنده باشد و زمینه تکرار  این جنایت ها را محو کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه