English

رئیس مجلس:

مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل کرد

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی کسب رای اعتماد همه وزرای دولت چهاردهم را تبریک گفت و تصریح کرد: این ثمره همدلی، وفاق، هماهنگی و همکاری دولت و مجلس در همه عرصه‌ها است.

مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل کرد
به گزارش خبرگزاری موج

​، محمدباقر قالیباف در جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه( ۳۱ مرداد) صحن مجلس پس از پایان رسیدگی به برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و اعلام رای اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی در سخنانی گفت: «به دولت عزیز رئیس جمهور و وزرا هم پیشاپیش هفته دولت و هم مسئولیتی که بر دوش گرفتند تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و همانطور که ریاست محترم جمهور در آخرین دفاع خود نکاتی را فرمودند ان‌شاءالله با همکاری و همراهی دولت و مجلس در همه عرصه‌ها با همدلی و وفاق که ثمره این هماهنگی و همکاری است ارزش افزوده‌ای در حل مشکلات مردم باشد و مردم و ایران عزیز ما از ثمره این همکاری بهره‌مند شوند.

وی از همه خبرنگاران، عکاسان، رسانه ملی، مسوولان و همکاران در مجلس شورای اسلامی که در این مدت پوشش جلسات صلاحیت وزرای پیشنهادی را بر عهده داشتند، تشکر و قدردانی کرد و پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه مجلس گفت: جلسه بعدی صحن مجلس شورای اسلامی ساعت ۷:۴۵ روز یکشنبه ۲۵ شهریور خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه