English

وزیر دفاع از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی نمود.

وزیر دفاع از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، در متن پیام امیر سرتیپ خلبان عزیر نصیرزاده، وزیر دفاع آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم . حضورنمایندگان محترم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی . سلام علیکم؛ با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و با احترام

خداوند متعال را شاکرم که حسن نظر ریاست محترم جمهوری با اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توأم شد و امیدوارم در ادامه سربازی فرماندهی معظم کل قوا و خدمت به ملت بزرگ ایران بتوانم به اتفاق همرزمان و همکارانم در وزارت دفاع و نیروهای مسلح تکلیف جهادی در این سنگر را همانند گذشته با توفیقات الهی به انجام رسانم.

وظیفه می‌دانم که از رای اعتماد بالای نمایندگان محترم و عنایات ریاست و هیئت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی و نیز کمیسیون‌ها قدردانی نموده و بر استمرار زمینه های حمایت و تعامل با آن قوه در پیشبرد برنامه‌ها و تقویت پشتیبانی‌ها از قدرت دفاعی و اقتدار ملی تاکید کنم.»

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، با ۲۸۱ رای از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه، اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کسب کرد و برای چهار سال آینده به عنوان وزیر انتخاب شد.

نصیرزاده سابقه فعالیت به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی نیروی هوایی ارتش را در کارنامه سوابق خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه