English

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به وزیر دفاع تبریک گفت

باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موفقیت وی در کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به وزیر دفاع تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر محمد باقری در پیامی به امیر عزیز نصیرزاده، کسب رای اعتماد مجلس به وی برای تصدی وزارت دفاع را تبریک گفت و در این پیام نوشت: کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصدی جایگاه خطیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت چهاردهم بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های جنابعالی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی تردید تجارب ارزشمند و اطمینان بخش امیر نصیرزاده طی سالیان متمادی نقش آفرینی در سنگرهای مختلف فرماندهی و مدیریتی ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و نیز دوره درخشان تصدی جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح ، پشتوانه‌ای گران سنگ و راهگشا برای اجرای برنامه‌های مورد نظر "دولت وفاق ملی" در پیش برندگی رویکرد " تحول آفرینی و پیشرفت همه جانبه در حوزه‌های دفاعی ، نظامی و امنیتی کشور" و " پشتیبانی پایدار و موثر از نیروهای مسلح کشور بوده و می‌تواند جایگاه ایران و ایرانی در شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای را ترسیم و تحکیم بخشد.

سرلشکر باقری یادآور شد: این رخداد خجسته نقطه‌ای باشکوه و نصاب ممتازی در کسب رای اعتماد وزرای دولت از "خانه ملت" و "مجلس شورای اسلامی" را نیز رقم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه