English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

با توجه به تهدیدات هوافضای استکبار جهانی، توان پدافند هوایی را ارتقا داده‌ایم

امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: ما در نیروی پدافند هوایی با توجه به تهدیدات هوافضای استکبار جهانی، توان پدافند هوایی خود را ارتقا داده‌ایم و از سایر تهدیدات غافل نیستیم و رژیم منحوس صهیونیستی را نیز با دقت زیر نظر داریم.

با توجه به تهدیدات هوافضای استکبار جهانی، توان پدافند هوایی را ارتقا داده‌ایم
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر علیرضا صباحی فرد امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد ظلم به مردم غزه هستیم، گفت: یاد و خاطره شهید عماد مغنیه و شهید «فواد شکر» را گرامی می داریم و برای آنها علو درجات را مسألت داریم

وی افزود: ما در نیروی پدافند هوایی، بیانات رهبر انقلاب را مد نظر داریم که فرمودند حیات یک ملت وابسته به تقویت مؤلفه‌های قدرت است، بر همین اساس دانشمندان و متخصصان نیروی هوایی با تحلیل دقیقی از صحنه رزم پدافند هوایی، رهنمودهای رهبر انقلاب را دنبال می کنند. ایشان در سال های اخیر بیش از ۶۰۰ بار به پدافند هوایی اشاره کردند و آن را خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور نامیدند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ما در نیروی پدافند هوایی با توجه به تهدیدات هوافضای استکبار جهانی، توان پدافند هوایی خود را ارتقا داده‌ایم و از سایر تهدیدات غافل نیستیم و رژیم منحوس صهیونیستی را نیز با دقت زیر نظر داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه