English

در برنامه های ۱۳ آبان امسال باید مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی تجلی بیشتری داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی در برنامه های ۱۳ آبان امسال باید مقابله با رژیم کودک کش تجلی بیشتری داشته باشد.

در برنامه های ۱۳ آبان امسال باید مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی تجلی بیشتری داشته باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حجت الاسلام  و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری در جلسه ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب روز سیزده آبان را به درستی روز  تجلی آزادگی و شجاعت در ملت مسلمان نامیدند.

وی افزود: این روز تاریخ ساز که با سه حادثه مهم گره خورده است یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج گردیده و نقش آفرینی می کند.

 عرب انصاری عنوان کرد: سیزدهم آبانماه روز استکبار ستیزی نامگذاری شده اینروز، روزی است که ملت بیدار دل به ویژه دانش آموزان مسئولیت شناس نقش آفرینی کرده و آن را به یک حماسه ماندگار تبدیل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری گفت: امسال ۱۳آبان در شرایط خاص مقاومت فلسطین و غزه گره خورده و بحث استکبار ستیزی و مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل باید بیشتر در برنامه ها تجلی پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید:

جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

 

سال ۲۰۲۴ سال رسوایی تمدن غرب است

سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور، اظهارداشت: امروز غزه به یک دانشگاه استکبار شناسی تبدیل شده است و مردم مفهوم استکبار را در آنجا دیده و لمس می کنند.

وی افزود: در این جنگ شاهد حمله به بیمارستان ها بودیم، اگرچه این موارد را در دیگر جنگ‌ها نیز شاهد بودیم اما آنها بلافاصله عذرخواهی می‌کردند حتی اگر حمله ها عمدی بود، نداشتیم جنگی که هدف اصلی بیمارستان ها باشند، بیمارستانی را مورد هدف قرار دهند، خط و نشان برای بیمارستان بعدی بکشند، آب و غذا را به روی مردم قطع کرده و اکسیژه نوزادان تازه به دنیا آمده را نیز قطع کنند.

سردار نقدی عنوان کرد: مردم مشاهده می کنند که نه تنها در دنیا بلکه خود مردم رژیم صهیونیستی مخالف این حرکت هستند اما آمریکا همچنان از آنها حمایت می کنند.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: شاهد هستیم نمایندگان کنگره آمریکا کف و جیغ و هورا برای یک جنایتکار به تمام معنا می زنند ، این رفتارها نشان دهنده  کم خردی آمریکایی ها است.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم دنیا رای بر علیه جنایات این رژیم می دهند، افزود: آمریکا از فعالیتهایشان در افغانستان و عراق عبرت نگرفتند، به اندازه یک شهر ذخیره ساز یارانه‌ای دارند اما مغزشان به میزان گنجشک رشد نکرده است و همچنان از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌هایی که بنا بود در زمینه کادر سازی برای تحقق اهداف استکبار ستیزی فعالیت کنند به کانون اصلی بیداری تبدیل شده است.

رئیس ستاد مرکزی سیزدهم آبان تصریح کرد: دانشجویان ما در ۱۳ آبان بهترین کار را انجام دادند و هر روز شاهد روشن تر شدن این حرکت و درخشش حقیقت آن هستیم.

وی گفت: اکنون همگان می‌دانند برای آزادی بشریت و تداوم عدالت راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود ندارد.

سردار نقدی عنوان کرد: اگر بخواهیم امسال را نامگذاری کنیم، ۲۰۲۴ سال رسوایی تمدن غرب بوده، اسرائیل پادگان زورگویی آمریکا است وگرنه پس از طوفان الاقصی اسرائیل به سقوط نزدیک شده بود.

وی با بیان اینکه امسال مردم ما با انگیزه بیشتری برای شرکت هوشمندانه در راهپیمایی سیزده آبان آماده هستند، تصریح کرد: سال گذشته در این روز شکایت حوادث ۲۸ مرداد را داشتیم که در کمتر از ۱۰ ماه ۴۲۰ نفر از مردم کتبا ثبت کرده و با کیفر خواست قوی حقوق دانان دادگاه آن برگزار شد.

سردار نقدی عنوان کرد: باید از این جنس کار صورت گیرد چرا که بهترین تبیین و گسترش پیام به صورت جهانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه