English

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

آیا پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی سبب گسترش جنگ در منطقه می‌شود؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در خصوص اینکه آیا پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی سبب گسترش جنگ در منطقه می‌شود، پاسخ داد.

آیا پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی سبب گسترش جنگ در منطقه می‌شود؟

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در خصوص پاسخ ایران به رژیم کودک کش صهیونیستی و اینکه آیا این پاسخ سبب گسترش جنگ در منطقه می شود یا خیر، اظهار داشت: اگر متجاوز تنبیه نشود در آن صورت است که جنگ گسترش میابد، وقتی متجاوز تنبیه می گردد و اثر تجاوز خود را با تلخی دریافت کند سبب محدود سازی جنگ  و کشتار می شود.

وی با بیان اینکه فلسفه دفاع نیز همین است، افزود: ایران نیز پاسخ حمله تروریستی و شهادت مهمان عزیزمان، شهید اسماعیل هنیه را در زمان مناسب خواهد داد.

سردار نقدی با بیان اینکه این پاسخ روی زمین نخواهد ماند، خاطر نشان کرد: وعده پاسخ سخت این حمله تروریستی توسط عالی رتبه ترین مقام انقلاب اسلامی داده شده و با قاطعیت ابلاغ شده، قطعا انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هیچگاه دنیا شاهد چنین جنایاتی نبوده است، عنوان کرد: آنها به قصد کشتن زنان و کودکان بی دفاع دست به حمله میزند و با افتخار بر تداوم آن اذعان دارد.

وی بیان کرد: کشتن کودکان نارس تازه بدنیا آمده در بیمارستان از جدیدترین جنایات آنها است که دنیا آن را دیده و برای جلوگیری از آن دست به برگزاری تجمعات اعتراضی در اقصی نقاط جهان زدند.

سردار نقدی تصریح کرد: در برابر اعتراضاتی که در سراسر جهان از جمله آمریکا و اسرائیل شاهد هستیم اما دولت مردان آمریکا همچنان دست از حمایت خود برنداشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: کنگره آمریکا پس از جنایات رژیم صهیونیستی رفتاری انجام داد که برای رئیس جمهور خود انجام نداده است.

وی افزود: آنها ایستاده برای جنایاتی که رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و لبنان انجام داده است، دست، جیغ و هورا کشیدند.

سردار نقدی با عنوان اینکه آمریکا حتی برای نظر مردم خود نیز احترام قائل نیست، گفت: شاهد تجمعات اعتراضی مردم آمریکا به ویژه در بین قشر تحصیلکرده و دانشگاهی برای توقف کردن این جنایات در غزه و فلسطین هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حمایت‌ها در هرکجا از نقاط جهان سبب دلگرمی نیروهای حزب الله می‌گردد، گفت: لذا هیچگاه از اعلام انزجار به رفتار های این رژیم منحوس دست نخواهیم کشید.

 

بیشتر بخوانید: 

روزهای آینده شاهد آتش بس غزه خواهیم بود

در برنامه های ۱۳ آبان امسال باید مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی تجلی بیشتری داشته باشد

حضور رژیم صهیونیستی در محور فیلادلفیا پذیرفتنی نیست

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه