English

فرمانده کل سپاه پاسداران:

احقاق حقوق مستضعفان در اولویت نظام مقدس انقلاب اسلامی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در هندسه قدرت جهانی قدرتی قابل احترام و مورد اطمینان است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احقاق حقوق مستضعفان است و ثابت خواهد کرد که مومنان قابل شکست نیستند.

احقاق حقوق مستضعفان در اولویت نظام مقدس انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار سلامی روز جمعه در آیین عهد سربازی در مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: انقلاب اسلامی با مبارزه و مقاومت در برابر جلوه‌های ظاهری پادشاهان و ظالمان ثابت کرد که جلوه‌ای از ولایت الهی و جدایی با مستکبران عالم است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در پی آن است تا شوکت، عظمت و هویت به غارت رفته مسلمانان را به آنها بازگرداند، گفت: همه جلوه‌های انقلاب اسلامی حاکی از این است که انقلاب با تقویت جبهه حق در برابر جبهه شیطان و باز کردن بند از دست و پای آزادگان، در مسیر زمینه‌سازی ظهور در حرکت است.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم «عهد سربازی» به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز شد

 

وی با بیان اینکه ما هر چه شهید بیشتری در این راه تقدیم می کنیم قوی‌تر می‌شویم، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر اقامه فرایض دینی قدم برمی‌دارد و در این مسیر تا آخرین لحظه تحت فرمان ولی فقیه ایستاده‌ایم و لحظه‌ای توقف نخواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما با اتکا به آیات الهی از قدرت‌های شیطانی نمی‌هراسیم و تا آخر در این مسیر پرافتخار خواهیم ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام زمان(عج) عزت دهنده مومنان و خوار کننده کافران است، عنوان کرد: حضرت ولی عصر(عج) برای آزاد کردن انسان از بند استکبار و ظلم ظالمان جهان قیام خواهد کرد.

آیین عهد سربازی همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج)، با حضور مسوولان لشکری و کشوری و نیروهای مختلف نظامی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه