English

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه دعوت به راهپیمایی جمعه‌های خشم صادر کرد

سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی مردم شریف استان‌های سمنان، خراسان رضوی و گلستان دعوت کرد تا در راهپیمایی جمعه‌های خشم این هفته ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ شرکت نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه دعوت به راهپیمایی جمعه‌های خشم صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن اطلاعیه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم متراکم‌ترین نقطه‌ی جمعیتی کره‌ی زمین با بزرگترین و ویران‌گرترین بمباران‌ها در سکوت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی همچنان ادامه دارد.

عملیات‌های نظامی و اطلاعاتی سازه‌ی فاشیستی رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده و با حمایت حامیان  غربی همچنان به نقض حقوق بشر و حملات وحشیانه ادامه می‌دهد و با تجاوز به اردوگاه‌های آواره‌گان، مناطق غیرنظامی و در جدیدترین اقدام جنایتکارانه با حملات تروریستی سایبری فراگیر علیه شهروندان و غیرنظامیان لبنانی، رکورد توحش را جابه‌جا و چهره‌ی واقعی خود را به نمایش گذاشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی مردم شریف و همیشه در صحنه استان‌های سمنان، خراسان رضوی و گلستان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی جمعه‌های خشم این هفته شرکت نموده و با تجمع گسترده خود و با رمز پیروزی«وحدت» به مثابه دکترین رهایی‌بخش جهان اسلام برای غلبه بر استکبار جهانی، حمایت قاطع و بی‌پرده خود را از مردم مقاوم غزه اعلام و صدای اعتراض و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند و بر ضرورت ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی تأکید نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه